שלושה ימים לפני סגירת הרשימות לכנסת הבאה, חברת הכנסת לשעבר מירב בן ארי הודיעה היום (שני) על הצטרפותה למפלגת יש עתיד ועל התמודדות מטעמה בבחירות הקרובות. בן ארי כיהנה כחברת כנסת בין השנים 2015-2019 מטעם מפלגת "כולנו". לפי גורמים ביש עתיד, היא תשובץ ב"מקום גבוה" ברשימה. 

כזכור, בעבר התבטאה בן ארי בחריפות כלפי לפיד, כינתה אותו "שר אוצר כושל" ותקפה אותו בעקבות אמירות שוביניסטיות על הנשים במפלגתו: " זה היה כל כך מביש ומיותר. אמירות כמו של יאיר לפיד מחזירות את הנשים אחורה. למה היה צריך את האמירה הזאת? לא משנה איך מסתכלים על זה – זה נשמע רע מאוד. אישה אינה ועדת קישוט. מגדר זה נושא לא פחות חשוב משאר המאבקים שלנו בישראל".

יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, בירך על הצטרפותה של בן ארי: "בשביל להקים ממשלה שפויה אתה צריך אנשים שפויים לידך, שבאים לעבוד באים לייצר פה מדינה טובה נורמלית, לייצר כלכלה טובה, בריאות טובה, ותחזיר אותנו למסלול. מירב חברה שלנו שמאמינה בכל מה שאנחנו מאמינים. זה הדבר הכי טבעי שיכול להיות. עכשיו יש בחירות לנצח".

בן ארי מסרה כי "שמחה על ההזדמנות להיבחר שוב לכנסת, הפעם תחת הנהגתו של יאיר לפיד", והוסיפה: "זה הזמן הכי משמעותי מבחינת המדינה לשנות את ההנהגה, להביא ממשלה אחרת, ממשלה טובה ממשלה אמיתית, שקופה, שפויה, כל אותם דברים שיש עתיד מאמינים בהם".

"אני חושבת שאין הזדמנות טובה יותר מהבחירות האלה לשנות והדרך הכי טובה היא ביש עתיד", סיכמה. "יש עתיד זה הבית שלי, אני מאמינה בלפיד, סומכת עליו ויודעת שהוא יכול להוביל את המדינה למקום אחר. אני שמחה להצטרף היום לנבחרת הכי טובה בכנסת".

מירב בן ארי (צילום: רענן כהן)
מירב בן ארי (צילום: רענן כהן)