לראשונה במערכת הבחירות הנוכחית, גוש הימין משיג 61 מנדטים, כך עולה מסקר שפורסם הבוקר (שלישי) בתוכנית שבע-תשע ב-103FM, יומיים לפני סגירת הרשימות. על פי הסקר, הליכוד מתחזק ל-32 מנדטים, ימינה בראשות נפתלי בנט מקבלת 13 מנדטים ואילו המפלגות החרדיות - ש"ס ויהדות התורה - מקבלות שמונה כל אחת. 

כמובן שגוש ימין בן 61 מנדטים תלוי בהסכמה של נפתלי בנט לשבת בממשלה תחת בנימין נתניהו. בניגוד לגדעון סער, עד היום בנט לא הצהיר שישב או לא ישב תחת נתניהו, אולם מנגד הוא ממבקריו הגדולים ביותר לגבי הטיפול הממשלתי במשבר הקורונה  והוא רואה בעצמו מועמד לראשות הממשלה. 

סקר מנדטים של 103FM  (צילום: ללא)
סקר מנדטים של 103FM (צילום: ללא)

בשמאל מרכז, יש עתיד ממשיכה להתחזק ועולה ל-19 מנדטים והפער בינה לבין תקווה חדשה ממשיך לגדול, כשהמפלגה בראשות גדעון סער מקבלת 14 מנדים. הרשימה המשותפת יורדת לעשרה מנדטים, ישראל ביתנו שומרת על יציבות עם שבעה, מפלגת העבודה המתחדשת, שבחרה אתמול את הרשימה לכנסת, מקבלת חמישה מנדטים ואילו מרצ מגרדת את אחוז החסימה מלמעלה עם ארבעה מנדטים. 

כחול לבן של ראש הממשלה החלופי בני גנץ לא עוברת את אחוז החסימה, כמו גם מפלגת הציונות הדתית של בצלאל סמוטריץ'. גם "הישראלים" של רון חולדאי, המפלגה הכלכלית של ירון זליכה ועוצמה יהודית-נעם לא עוברות את אחוז החסימה. 

במקרה שמפלגת הציונות הדתית רצה ביחד עם הבית היהודי ועם עוצמה יהודית-נעם, הליכוד אמנם מאבד שני מנדטים, אבל גוש הימין כולו מתחזק עוד יותר ועולה ל-63. מנדטים. בצד השני, במקרה של איחוד בין מפלגת העבודה לישראלים, הרשימה המאוחדת תקבל שבעה מנדטים, על חשבונם של לפיד וסער, אולם מפת הגושים לא תשתנה. 

לסיום, נשאלו המשתתפים האם היו רוצים שבקואליציה הבאה יהיו חברים המפלגות החרדיות. 52 אחוזים השיבו כי היו מעדיפים קואליציה ללא החרדים, ו-30 אחוז בלבד השיבו כי היו מעוניינים בקואליציה עם החרדים.

הסקר נערך אמש על ידי מנחם לזר - מנהל 'פאנלס פוליטיקס'. השתתפו בו 512 חברים בפאנל המשיבים של Panel4All לביצוע מחקרים על גבי האינטרנט (פנייה להשתתף בסקר נשלחה ל־2,943 חברים בפאנל). הסקר בוצע על גבי מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת במדינת ישראל, יהודים וערבים כאחד - מגיל 18 ומעלה. טעות הדגימה המרבית היא 4.4 אחוזים.