יושב ראש מפלגת ישראל ביתנו שוחח היום (שלישי) עם בן כספית בתוכניתו "בחירות אישיות" ב-103FM בשיתוף וואלה ניוז! ודיבר איתו על המתיחות בין משטרת ישראל לבין האוכלוסייה החרדית. ליברמן תקף את החרדים וכינה את ההפגנות "אינתיפאדה", הוא טען כי ההנהגה החרדית, ובתוך כך הח''כים של החרדים, שואפים "להחזיק את האוכלוסייה החרדית מסכנים, עניים ונזקקים. ככה הם שולטים בהם"  בנוסף, יו''ר ישראל ביתנו מתח ביקורת על ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר כי "הוא בן ערובה. הוא מבין שרק החרדים יתמכו בחוק הצרפתי ולכן מוכן לשרוף כל חלקה טובה, להגיד כל דבר שקרי, העיקר להיחלץ ממשפט".

הפוסט שפירסם ח"כ אביגדור ליברמן

ליברמן המשיך בקו ההתקפי נגד נתניהו והאשים אותו בפילוג העם: "אני חושב שלא היה עוד מישהו שפילג את החברה בישראל כמו שהוא עשה, וממשיך לעשות, כולל עם החרדים. במקום לפעול כדי לשלב אותם בחברה וכדי להפוך אותם לחלק אינטגרלי מעם ישראל, הוא עוזר לאותם עסקנים שרוצים לסגור ולבודד אותם, לנתק אותם מההוויה הישראלית".

יו''ר ישראל ביתנו הסביר מדוע מטרתו היא לא רק להחליף את ראש הממשלה, אלא גם את שותפיו החרדיים. ליברמן טען כי "אין טעם להחליף רק את נתניהו ולהשאיר בוועדת הכספים את משה גפני, את אריה דרעי ממונה על השלטון המקומי ומנהל האוכלוסים ואת ליצמן אחראי על משרד השיכון ומנהל מקרקעי ישראל".

"הכעס שלי הוא לא על הציבור החרדי, הוא קורבן של העסקניים החרדיים, אצל הממסד החרדי ששיכור מכוח והפך לכוחני. מי שפוגע בציבור החרדי אלו הרבנים, ההנהגה, אותם ח''כים של ש''ס ויהדות התורה. הרי כל מטרתם היא להחזיק את האוכלוסייה החרדית מסכנים, עניים ונזקקים. ככה הם שולטים בהם", תקף ליברמן שבנוסף מתח ביקורת על ההלוויות ההמוניות במגזר החרדי: "לא יכול להיות שביום הזיכרון לחללי צה"ל סגרו את כל בתי הקברות הצבאיים, והיה מספיק כוח משטרתי לפרוש. הורים שכולים לא יכלו לבקר - פה עשרות אלפים הגיעו. אינתיפאדה; אוטובוסים שרופים, מבעירים פחי אשפה, חסומים רחובות כמעט לינץ' בשוטרים".

ליברמן נשאל על שותפויות העבר שלו עם המפלגות החרדיות והשיב כי דווקא בגללן הוא אינו רואה אפשרות לגישור ביניהם, והאשים בכך את החרדים. "כל הזמן הם רימו, בנושא חוק גיוס בני הישיבות הם פשוט יצאו מהאולם ואפילו לא הצביעו נגד. בגיור התעמתי עם ליצמן, רה''מ החליט למנות בורר, הביא דו''ח והתחייבתי לקבל אותו. ליצמן אמר 'מה פתאום'", פירט השר לשעבר.

לאחר מכן עבר ליברמן להתייחס לסגר, אשר הוארך עד ליום שישי בבוקר ואמר כי "הסיבה לרצון של נתניהו להאריך את הסגר, היא כדי להימלט ממשפט. זה הרי אבסורד, מענישים את שומרי חוק, אנשים נורמטיביים ונותנים יד חופשית לאותם מפרי חוק. כשראש הממשלה מדבר על חיסונים אני כבר כמעט מתרשם שהוא שילם מכספו ומכיסו, הוא לבד העמיס אותם והשתתף בפריקה. לצערי הוא לקח את נושא החיסונים והפך חלק מרכזי שלו לקמפיין, הכול פוליטי. מישהו צריך לקחת אחריות על הניהול הכושל, רה"מ חייב לקחת אחריות על כל מה שנעשה. הוא שיעבד את כל המדינה וכל המערכת הפוליטית למשפט שהוא מנהל כרגע, הוא הוכיח שאין לו שום קווים אדומים".