ח"כ אלי אבידר (ישראל ביתנו), ועורך הדין איתמר בן גביר, שהודיע על ריצה משותפת עם מפלגת הציונות הדתית, שוחחו היום (ראשון) עם גדי נס ברדיו צפון 104.5 והטיחו אחד בשני האשמות קשות. "גם אם בן גביר ילך עם חולצה שכתוב עליה אבא ואבא זה סבבה, לא מאמין למילה שיוצאת לו מהפה. אני לא רוצה שישמור על חיילי צה"ל, על חיילי צה"ל צריכים לשמור אנשים שהיו בצבא, שיש להם ערכים", אמר אבידר ובן גביר הגיב: "יום אחד הם נגד כל הערבים, פתאום הם רוצים לשבת עם בל״ד. יום אחד הם עם החרדים, הולכים יושבים עם הרבנים, ויום שני תוקפים את החרדים. יש לי בעיה עם שמאלנים, אבל יש לי יותר בעיה עם אנשים שאין להם אידיאולוגיה.

בושה וחרפה שנתניהו בונה על בן גביר! גם אם בן גביר ילך עם חולצה כתוב עליה אבא ואבא זה סבבה, לא מאמין למילה שיוצאת לו מהפה. אני לא רוצה שישמור על חיילי צה"ל, על חיילי צה"ל צריכים לשמור אנשים שהיו בצבא, שיש להם ערכים".

אתמול ראיתי סקר שאתם 5 מנדטים.
"אנחנו פחות מאמינים בסקרים מרוכזים במשימה אנחנו נוציא אותו מבלפור, ונביא למדינה הזאת תקווה חדשה".

מה זה להוציא אותו מבלפור?
"מכיר את השיר של נטע ברזילי באסה סבבה? מתחילת הקורנה יש לך מרכזי תחלואה בחברה החרדית. לא מטפלים בהם, מכריזים על סגרים. אמרו לנו שפותחים היום את הסגר, המסחר לא נפתח, חינוך לא נפתח והכל אותו דבר. אנחנו בבאסה והחרדים ממשיכים להיות בסבבה. אצלהם הכל פתוח, לא מאפשרים לטפל בקורנה בצורה דיפרנציאלית כי הוא פוחד מדרעי וליצמן.

ראש הממשלה שלך צריך להתבייש שהוא מכניס מדינה שלמה לסגר ופוגע בפרנסה של אנשים. אתה יודע כמה בצפון הארץ נפלו למלתעות של השוק האפור כי לא היה להם כסף להביא הביתה לאכול? והאיש הזה מסתובב עם פריזורה בשיער, מכניס אותנו החילונים לסגרים, פוגע לנו בפרנסה. אנחנו! שמשלמים מיסים ומצייתים להוראות. האיש הזה לא ראוי להיות ראש ממשלה". 

ח״כ אלי אבידר אתה התחסנת?
"לא זה עינייני , גדי אתה אוכל בשר? נעים לך שאתה לוקח צלע של כבש? אני לא נכנס לך לצלחת אל תכנס לפרטיות". 

אתה צריך לשמש דוגמה.
"אני משמש דוגמה, אחלה דוגמה. זה שקר וכזב שנתניהו אומר שאני קורא לציבור לא להתחסן. אני גם לא קורא לציבור להיות טבעוני כמוני. אני לא מבין איך אתה מסתכל בסקרים ומבין שנתניהו יהיה ראש ממשלה. נתניהו עשה את אחד הפשעים המוסריים הגדולים ביותר בזה שהוא דחף את איתמר בן גביר לכנסת.

אני ראיתי את סדרת הראיונות שלו. גם אם אימר בן גביר ילך עם חולצה שכתוב עליה אבא ואבא זה סבבה לא מאמין למילה שיוצאת לו מהפה.
הבן אדם הזה שיא הקיצוניות, שיא ההומופוביות, שיא הגזענות. זה ראשהממשלה שרוצה לברוח ממשפט. מצד אחד מנסור עבאס ומצד שני איתמר בן גביר. תראה איזה שפל מוסרי".  

כולם אומרים לגביי בנט הוא לא רוצה להגיד כן
החיים לימדו אותי שכאשר יש ספק אז אין ספק. 
עד לרגע זה הם לא אומרים שהם לא יכנסו לממשלת נתניהו הם מתנהגים כמו ילדים שפוחדים מאבא מכה ואני לא סומך עלהם בשניה שהם לא יקפצו לממשלה שלהם. 

ח״כ אבידר אני לא רואה שום אפשרות אחרת ואם לא נלך לבחירות בפעם החמישית. 

"גדי זה עוד ילך וירד. כשאתה לא עושה את העבודה שלך ומטפל בקורונה כמו שצריך, כדאי לדאוג לציבור שבחר אותך לדאוג לעתיד הילדים  שאין להם פה מדינה. האיש הזה לא יהיה ראש הממשלה. האיש הזה פגע בפרנסה. ילדים מדברים על נטיות אובדניות ואתה עוד רוקד לו".



"הגשתי תלונה במשטרה, אני יודע מה הוא רצה לעשות, שאני ארביץ לו ואז היו מוציאים תמונות ורושמים בן גביר הקיצוני תוקף והם בלחץ והם יודעים למה. גם הקודם שראיינת (אבידר). הם בלחץ, הם יודעים שהחיבור שלנו מביא מלא מלא ימין".

הוא אמר עלייך שאם בן גביר ילך עם חולצה אבא ואבא זה סבבה הוא לא מאמין למילה שיוצאת לך מהפה. 
"אמר עוד כמה דברים, רק שכח לספר שישבתי כל כך הרבה ימים בלשכת הגיוס כדיי שיגייסו אותי ולא עשו אתה זה. הליצן הזה תוקף אותי, לליצן הזה אין אידאולגיה. יום אחד הם נגד כל הערבים פתאום הם רוצים לשבת עם בל״ד. יום אחד הם עם החרדים, הולכים יושבים עם הרבנים 
ויום שני תוקפים את החרדים. יש לי בעיה עם שמאלנים, אבל יש לי יותר בעיה עם אנשים שאין להם אידיאולוגיה. תן לו כסא, תן לו מכונית והוא ימכור את האמא שלו. מי שיצביע לנו יקבל ימין מלא".

איזה שר תהיה?
"מעניין אותי לדאוג לארץ  הזאת. קודם כל נכנס ואז נחליט. אנחנו הממשלה היחידה שמה שאומרים נקיים".