גלית דיסטל-אטבריאן, המשוריינת החדשה של הליכוד, שוחחה הבוקר (חמישי) בכאן רשת ב' על עתירתו של יועץ התקשורת רונן צור לוועדת הבחירות, לפיה יש לפסול אותה בשל הסתה לגזענות בעקבות התבטאויות עבר שלה ברשתות החברתיות, וביניהן "הגבר האשכנזי יותר אינטליגנטי מ-80% מהאוכלוסייה האנושית". דיסטל אטרביאן הסבירה: "ציטטתי את אחד המחקרים הכי מפורסמים בהרווארד. לקחו את הציטוט, שבכלל נוגע לחופש הביטוי, חתכו אותו וגרמו לאנשים לחשוב שאני חקרתי".

כשנשאלה על הסכם העודפים שנחתם בין הליכוד למפלגת הציונות הדתית, השיבה: "אם אתה שואל אותי אם ערכי המדינה הדמוקרטית והליברלית ייפגעו בגלל שילוב הבלוק הטכני של בן גביר - אז התשובה היא לא. תשמע, הוא לא יהיה בממשלה, הוא כן יהיה בקואליציה".

בתשובה לשאלה האם היא מאמינה בבתי המשפט בישראל, ענתה כי "אני חושבת שמערכת המשפט זקוקה לרפורמה. אני חושבת שהתמונה מורכבת ולכן התשובה שלי מורכבת. אני כרגע רואה מה שיוצא מהשלב המקדמי של תיקי נתניהו, ויוצאים שם דברים איומים ונוראים. החקירות נגדו הן נגד החוק. אני אבחן את החלטות השופטים, כרגע אני בוחנת אותן ואני חושבת שהם נוהגים בצורה ראויה. מי שעומד באמת למשפט הוא מנדלבליט ולא נתניהו".

בהמשך, הפתיעה כאשר אמרה כי "בן הזוג שלי מצביע לרשימה המשותפת, אני חיה עם שמאלנים ואוהבת אותם", והתבדחה: "אבל אם הוא ילך עוד צעד אחד שמאלה הוא ייפול מצוק".

כזכור, דיסטל שוריינה לפני כשבוע למקום ה-10 ברשימת הליכוד לכנסת ה-24. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בסרטון שצילם עם דיסטל כי "גלית היא כוח נשי עוצמתי. היא אישה עצמאית, אישה שלא מהססת לומר את דעותיה, אישה שבאה מן העם, מכירה את העם, את העצמאים והעסקים הקטנים, אבל מעל הכל מאמינה ברעיון הלאומי. ואני בטוח גלית שיהיו לך הישגים גדולים מאוד כחברת כנסת בליכוד ומעל הכל - תעזרי לנו עכשיו להשיג את היעד הגדול שלנו - ממשלת ימין על מלא". הסופרת הודתה לנתניהו וציינה: "אני נרגשת באופן שקשה לתאר במילים".