ראש עיריית רמת גן וראש מטה הקמפיין של גדעון סער, כרמל שאמה הכהן, שוחח הבוקר (ראשון) עם בן כספית וינון מגל ב-103FM. הוא התייחס לירידה בסקרים והבהיר: "אנחנו רוצים את בנט איתנו, שם מקומו האמיתי". כמו כן, התייחס לקמפיין האחרון של המפלגה, שכלל הצבת שלט במצודת זאב ואמר: "המסר שלנו יצר באז".

מה העניינים? אתה ראש מטה הקמפיין. מה אתה אומר על הירידות בסקרים כל שבוע?
"היינו מעדיפים לעלות בסקרים כמובן, אבל כשהיינו 22 מנדטים אמרו מהצד השני 'אלה רק סקרים'. אלה סקרים, עדיף לעלות ולא לרדת. אני חושב שיש עוד הרבה זמן עוד לא התקרבנו למאני טיים".

קמפיין של תקווה חדשה נגד בנט. באדיבות המפלגה

של מי היה רעיון שלט על מצודת זאב?
"רעיון טוב אני חושב, יצר באז והעביר את המסר בצורה נכונה. בעצם תקווה חדשה היא ענף מאוד ברור, מזוהה ומחבור להיסטוריה של הליכוד, להיסטוריה הטובה, שהרבה ליכודניקים ממלכתיים שבעד אחדות מזהים בבניין הזה והחיבור היה נכון". 

זה גימיק.
"מה שמנצח בחירות זה המצב של מדינת ישראל, מי שרוצה שהמצב הקיים יימשך שיצביע ביבי, אין ספק. מי שהכלכלה טובה לו, שניהול משבר הקורונה, מערכת החינוך, העסקים, הטיפול במגזרים שלא הפגינו משמעת".

איזה אלטרנטיבה כלכלית גדעון מביא?
"בבסיס? גדעון יעביר תקציב ולא יעשה מזה פוליטיקה אישית. אין לו משפט עם שלושה כתבי אישום, ביחסי החוץ, נתניהו נחשב אשף בינלאומי אבל עד היום נשיא ארה"ב לא מתקשר אליו. טראמפ התקשר אחרי 12 שעות מאז שהוכרזו התוצאות, ביום הזה בתקופה הזה שרה וביבי ארזו מזוודות לפגישה הראשונה".

זה תלוי נשיא ארה"ב.
"ברור לנו מאיפה זה מתחיל. מאיפה הגישה שביידן שם אותנו אחרונים בתור?".

לגדעון יש יתרונות ביחסי החוץ?
"מעבר לניסיון המגוון שהוא מביא, אין לו משקולות לא על הצוואר לא על הידיים ולא על הרגליים, אין מערכת יחסים עכורה עם הממשל בארה"ב, חצי עם שמפולג נגדו, רחובות משוסעים".

בנט?
"בנט רוצה ללכת עם ביבי. למה הוא אומר שהוא בא לעשות שינוי? בנט בא לעשות שדרוג לעצמו וזה בסדר".

איך שמתם אותו בכרזה מאחורי גדעון?
"אנחנו רוצים שהוא יהיה איתנו, מקומו האמיתי איתנו, אבל לא כל אחד יכול לעמוד בלחצים".