יותר מחודש לאחר שמטען חבלה מאולתר התפוצץ מחוץ לשגרירות ישראל בניו דלהי, הגיעו החוקרים ההודים למסקנה לפיה כח קודס האיראני הוא זה שעומד מאחורי המתקפה, כך פורסם הבוקר (שני) ב"הינדוסטאן טיימס". עם זאת, המטען הוטמן ככל הנראה על ידי אזרח הודי.

בתחילה סברו בהודו כי ארגון המדינה האסלאמית קשור לאירוע, אך בסוכנויות הלוחמה בטרור הבהירו כי הפיצוץ היה חלק נוסף במאבק של איראן נגד ישראל. "הפיצוץ לא היה בעוצמה גבוהה, אולי בגלל שמדובר במדינה ידידותית כמו הודו, אבל המסר היה ברור והאיום הוא אמיתי", הסביר מומחה ללוחמה בטרור לעיתון ההודי. 

כזכור, האירוע המדובר התרחש ב-29 בינואר סמוך לשגרירות הישראלית. לא היו נפגעים בנפש, אך מספר כלי רכב ניזוקו מעוצמת הפיצוץ. על פי הדיווחים, בסמוך למטען נמצא מכתב בו נכתב כי "זה רק הפתיח", ובנוסף צוינו בו שמותיהם של מפקד כוח קודס של משמרות המהפכה האיראניים קאסם סולימאני שחוסל על ידי ארצות הברית לפני כשנה, ושל מדען הגרעין האיראני הבכיר מוחסן פחריזאדה שחוסל אף הוא בנובמבר 2020. במקביל, רשת CNN הודו דיווחה כי חוקרי המשטרה איתרו בזירת הפיצוץ מעטפה ועליה הכיתוב "עבור שגרירות ישראל".