יו"ר עוצמה יהודית והמועמד ברשימת הציונות הדתית לכנסת, עורך הדין איתמר בן גביר, קרא היום (שני) לחבר הכנסת יאיר גולן (מרצ) להסיר את חסינותו כדי שיכול לתבוע אותו תביעת דיבה, לאחר שכינה אותו "מחבל".

בציוץ שהעלה היום בטוויטר כתב ח"כ גולן כי "המחבל שלא גויס לצה״ל, איתמר בן גביר, חושב שצריך לחקור את ניצן הורוביץ בחשד לבגידה - לא פחות". 

"מועמד לכנסת רוצה לכלוא או להוציא להורג ח״כ אחר שאמר אמירה שהוא לא מסכים איתה. זאת המדינה שתהיה לנו אם בן גביר ונתניהו ירכיבו ממשלה. זאת המדינה שתהיה לנו אם מרצ לא תעבור", כתב גולן.

עו"ד בן גביר הגיב לציוץ ואמר: "אני מצפה לראות האם בעוד שבועיים כאשר מזהה התהליכים יתרסק מתחת לאחוז החסימה יהיה לו את האומץ לכתוב שוב את אותם דברים כשכבר יהיה נטול חסינות. בינתיים, אני קורא לו להסיר את החסינות ולהתמודד מולי בתביעת דיבה בבית המשפט" .

בתגובה לפניות חוזרות ונשנות של אמצעי התקשורת השונים לעימות טלוויזיוני מול איתמר בן גביר הגיב גולן: "בן גביר לא גויס לצה"ל בגלל חברות בתנועת הטרור 'כך', איים לרצוח את יצחק רבין ז״ל, הורשע בחברות בארגון טרור, בהסתה לגזענות ובעוד 7 עבירות שונות. הוא אינו יריב פוליטי לגיטימי ויש להוקיע אותו מהשיח הפוליטי בישראל. לא אתעמת איתו באולפן ולא אתן לו כבוד שהוא אינו ראוי לו".