אב הבית במעון ראש הממשלה לשעבר מני נפתלי, התראיין הבוקר (שני) ב-103FM ושוחח על תביעתו של יעקב קדוש נגד אשת ראש הממשלה שרה נתניהו. נפתלי, שבעבר תבע את הגברת נתניהו בעצמו, יצא נגד התביעה שהגיש מנהל העובדים במעון לשעבר, שעבד תחת הזוג נתניהו במשך כחמש שנים.

אב הבית לשעבר טען כי מועד התביעה, רגע לפני הבחירות לכנסת ה-24, הוא הסיבה כי אינו אוהב את התביעה. בנוסף, אמר כי "כשאני תבעתי ורציתי את העזרה שלהם, אף אחד לא רצה לעזור לי. מפריע לי שאנשים רוצים את טובתם האישית". 

"כולם יודעים מי זו שרה נתניהו, התביעה הזו לא מחדשת כלום. כשאומרים למישהו שהוא לא בסדר כל כך הרבה פעמים, זה לא פותר כלום", תקף נפתלי, שלאחר מכן טען כי "משרד ראש הממשלה זה המשרד הכי גרוע עליי אדמות. אני הוצאתי את הכל החוצה, אז עשו ממני שעיר לעזאזל. אני הייתי רוצה לדעת כמה כסף מוציאים במעון כל חודש, אף אחד לא באמת יודע מה קורה שם מבחינה כלכלית".

לבסוף, הוא התייחס לעמדותיהם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ואשתו והסביר כי לדעתו, הם אינם נחשבים לימניים. "לכאורה, ביבי שמאלני, זה בסדר שהוא הולך עם הערבים. שרה היא זו שמחליטה הכל, אבל אני לא חושב שהיא ימנית".