בן כספית וינון מגל התייחסו הבוקר (רביעי) בפתח תוכניתם ב-103FM לראיון של העיתונאי דן רביב בתכנית של גולן יוכפז וענת דוידוב, בו נראה המשנה למנכ"ל התעשייה האווירית לשעבר, דוד ארצי, שטוען שראה חוזה שערך עו"ד דוד שומרון בין ראש הממשלה נתניהו ורעייתו שרה נתניהו, ובו נקבע, לטענתו, כי היא זו שתמנה את ראש המוסד, הרמטכ"ל, והשב"כ.

כספית, שכתב אודות הטענות על ההסכם, לכאורה, עוד בספרו הראשון על ראש הממשלה, אמר: "ההסכם, שהיה לאגדה אורבנית, קורם עור וגידים בזכות אדם שאומר למצלמה שהוא ראה אותו". האיש, כאמור, הוא דוד ארצי, מי שהיה בין השאר משנה למנכ"ל התעשייה האווירית, והוא אמר למצלמה בסרטון יוטיוב כי ראה במו עיניו את ההסכם.

"את ארצי אני מכיר שנתיים, לקחתי אותו לפוליגרף, העברתי אותו אלף ואחת בדיקות וחקירות, אדם ללא רבב. כל מה שהוא פירט שם זה דברים לפרטי פרטים, לרבות הסעיף ששרה נתניהו מעורבת עד צוואר במינוי בכירים במערכת הביטחון", אמר כספית, והוסיף: "היא קובעת הכול. כולל מי מחזיק את הכסף בבית".

מגל הגיב לכספית ויצא להגנתה של משפחת נתניהו. "לבה (של שרה) במקום הנכון, היא גדלה בבית יהודי חם", אמר, וטען: "ההסכם עובד, תראה לאיזה הישגים הגענו".

מגל ניסה לברר איזה אינטרס יש לראש הממשלה לחתום (לכאורה, כאמור) על הסכם מסוג זה. כספית השיב: "זה קרה בשנת 1993, אחרי שנתניהו התוודה בטלוויזיה על קיום רומן. הוא נזרק מהבית, רגע לפני הקרב הפוליטי על הליכוד. החשש שלו, אחרי שני נישואים כושלים, היה שיפסיד את הפריימריז לדוד לוי וייפרד מחלום חייו. את שרה נתניהו ייצג יעקב נאמן ואותו דוד שמרון", ובמסגרת הסכם שלום הבית והוא הסכים שתהיה שותפה בהכול".

"אם זה נכון מדובר במרמה והפרת אמונים. אם אתה מאציל לה, בהסכם חתום, סמכויות ניהוליות - מדובר בהפרת אמונים קלאסית לכאורה", הוסיף כספית, והזכיר שלרעיית ראש הממשלה אין גם סיווג בטחוני.

מעו"ד דוד שמרון נמסר: "הסרטון שהפיץ דוד ארצי ברשתות החברתיות הוא שקר וכזב. מעולם לא ערכתי הסכם כזה לבנימין ושרה נתניהו, לא ראיתי הסכם שמישהו אחר ערך, וממילא לא הראיתי הסכם כזה לאיש. גם הסיפור של ארצי על ההסכם שלי עם גיטה שרובר הוא שקר וכזב. לא היה ולא נברא. את גיטה שרובר ייצגתי בתחומים רבים ומגוונים במשך 18 שנה ומשרדי ייצג אותה אף קודם לכן במשך כ-20 שנה נוספות. לא ביקשתי מארצי להחזיר אותי לשירותה, ואף לא חזרתי, אלא ביצעתי העברה מסודרת לעורכי הדין שהחליפו אותי. דבריו של דוד ארצי שקריים ובכוונתי להגיש נגדו תביעת דיבה".

בתגובה לריאיון ב-103FM מסר שמרון: "תוגש נגד מר ארצי תביעת דיבה. גם הדברים הנטענים כאן הם שקר נתעב. לאיש כנראה אין גבולות".

לשכת ראש הממשלה מסרה: "שקר מוחלט וממוחזר שיטופל משפטית".