לאחר שמוקדם יותר היום פורסם כי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ימריא מחר לביקור בזק באיחוד האמירויות, הערב (רביעי) דווח בכאן 11 כי ישנם מגעים מתקדמים לקיום פגישה נתניהו ליורש העצר הסעודי, מוחמד בן סלמן, במהלך הביקור.

כאמור, ראש הממשלה, בנימין נתניהו, יטוס מחר לביקור ראשון באיחוד האמירויות הערביות, כך לדברי בכירים ערבים שצוטטו באתר וואלה!. כזכור, מדובר באותו ביקור היסטורי שנדחה כבר מספר פעמים קודם לכן, על אף חשיבות הנסיעה.

הדחייה האחרונה של הביקור נעשתה בחודש פברואר, מאחר והוחלט על סגירת השמיים. בביקור זה נתניהו אמור היה לקחת חלק בסדרת פגישות בעלות אופי כלכלי כמו גם להיפגש עם יורש העצר, מוחמד בן זאיד.

כזכור, נתניהו ביקר בחודש נובמבר בחשאי בערב הסעודית ונועד עם יורש העצר מוחמד בן סלמן, כך על פי דיווחים בארץ ובעולם. הפגישה נערכה בעיר ניאום שלחופי הים האדום. בפגישה השתתף גם ראש המוסד יוסי כהן והיא נערכה בעת ששהה שם גם מזכיר המדינה האמריקאי, מייק פומפאו. בלשכת ראש הממשלה לא מתייחסים לדיווחים. לפי דיווח של ברק רביד ב"וואלה", נתניהו לא עדכן את שר הביטחון, בני גנץ, ושר החוץ, גבי אשכנזי, על הנסיעה המדוברת.