דוד ארצי, שטען בשבוע שעבר שראה בעיניו הסכם סודי בן 15 עמודים בין שרה לבנימין נתניהו ובו נקבע, לגרסתו, כי היא זו שתמנה את ראש המוסד, הרמטכ"ל, והשב"כ, טען היום (ראשון) בגל"צ כי "יש סעיף שקובע שנועה, בתו הבכורה של נתניהו מנישואים קודמים, לא תיכלל בירושה".

כזכור, לטענתו של ארצי דוד שמרון הראה לו את ההסכם המדובר בשנת 1999 בניסיון לשכנע אותו באיכות עבודתו. "כשנפגשנו אז, הוא אמר 'גיטה שרובר חושבת שאני טיפש, אז למה הזוג נתניהו לוקחים אותי לעשות הסכם?'. הצעתי לו לבוא לכל מכונת אמת והוא סירב", טען בגל"צ. 

ארצי גם האשים: "ב-2020 אמרתי לשמרון שהמסמך הולך להתפרסם, ואז הוא ביקש שאבוא אליו לפגישה. הוא לא ניסה לשכנע אותי לא לפרסם, אלא להיכנס לעסקה, ולהיות מנכ"ל של חברה שתוקם. אמרתי 'הבנתי, תודה', והלכתי". 

בנוסף, התייחס ארצי לאפשרות ששמרון יתבע אותו דיבה ואמר: "הלוואי שיתבעו אותי דיבה. יש לי שני עדי הגנה מצוינים - בנימין ושרה נתניהו. אקח אותם לבית המשפט והם יעלו על דוכן העדים". 

דוד שמרון מסר בתגובה: "מעולם לא ראיתי הסכם כזה ובוודאי שלא הראיתי לו, סיפור הכיסוי שהוא בנה כדי להצדיק את המעשה המטורף שמייחס לי - מחורר ככברה, ויש לי מסמכים שמוכיחים זאת. בכוונתי לתבוע דיבה. הקצינים שארצי מספר שיסייעו לו בהוצאות משפטיות הם בטח אלה שמאחורי בג"צ הצוללות - הסיפור פוליטי".

שמרון גם הכחיש את הפרסום הראשוני בנושא, ומסר בתגובה: "הסרטון שהפיץ דוד ארצי ברשתות החברתיות הוא שקר וכזב. מעולם לא ערכתי הסכם כזה לבנימין ושרה נתניהו, לא ראיתי הסכם שמישהו אחר ערך, וממילא לא הראיתי הסכם כזה לאיש. גם הסיפור של ארצי על ההסכם שלי עם גיטה שרובר הוא שקר וכזב. לא היה ולא נברא. את גיטה שרובר ייצגתי בתחומים רבים ומגוונים במשך 18 שנה ומשרדי ייצג אותה אף קודם לכן במשך כ-20 שנה נוספות. לא ביקשתי מארצי להחזיר אותי לשירותה, ואף לא חזרתי, אלא ביצעתי העברה מסודרת לעורכי הדין שהחליפו אותי. דבריו של דוד ארצי שקריים ובכוונתי להגיש נגדו תביעת דיבה".

מלשכת ראש הממשלה נמסר מיד לאחר הפרסום הראשוני: "שקר מוחלט וממוחזר שיטופל משפטית".

אתמול התייחס נתניהו לפרשה בריאיון בחדשות 13 וטען: "מדובר בשקר מוחלט. יודעים שאי אפשר לנצח אותי בקלפי, אז בונים נרטיב סביב אשתי". הוא הוסיף וטען כי למרות שהוא מתייעץ עם אשתו, היא לא מעורבת בדברים הקשורים לקבלת ההחלטות במדינה: "איראן, כלכלה, מיסים ומינויים, זה אני עושה. יש לי את המצפן שלי. חד משמעית אני אומר, ההסכם הזה הוא שקר".

ראש הממשלה המשיך ואמר: "הקשר ביני לבין רעייתי הוא קשר של אהבה, והערכה עצומה. אני מעריך את ההקרבה שלה מול השקרים, כולל הערב כשהיא שוכבת במיטתה לאחר ניתוח. הכל זה השמצות חסרות בסיס. אני רוצה להגיד לאשתי, שרהל'ה, אל תשימי לב לשקרים, תנוחי, תתחזקי ותחלימי, אני אוהב אותך".