ראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין אמש (שבת) לחדשות 13, ובמהלך הריאיון נשאל על פרשת דוד ארצי, שטוען כי נערך הסכם סודי בין רה"מ לרעייתו. לטענת ארצי ההסכם קובע כי שרה היא הקובעת במינוי הרמטכ"ל, ראש המוסד וראש השב"כ. נתניהו הכחיש את הדברים נחרצות, ואף איים לתבוע את העיתונאי בן כספית על פרסום הפרשה בספרו מ-1997. בן כספית הגיב לאיום התביעה נגדו.

"הריאיון היה סבבה לגמרי ובמסגרתו, בעודו מכחיש את סיפורו של דוד ארצי הוא נזכר בי, כנראה מישהו הכריח אותו להיזכר בי עוד מהבית וביבי? אני לא מפחד ממך, אף פעם לא פחדתי ממך. שנינו יודעים שאם היית רוצה היית פוגש אותי, פגשת אותי בדירות מסתור כי מישהי אסרה עליך לפגוש אותי, אותי ואת דרוקר, כמעט באנו מחופשים, אתה זוכר את זה? אז אני מזכיר לך", אמר כספית. 

"הספר שלי", המשיך כספית, "בניגוד למה שחושבים סיפור החוזה לא הופיע בספר האחרון, הוא הופיע בספר הראשון ב-1997 לפני 24 שנה זה הופיע, למה לא תבעתם? זה כבר בהתיישנות, אתה מוזמן לתבוע נעשה הדסטארט ונתעשר. אני מבקש דבר יותר פשוט, ינון תהיה הבורר, תשלח את שמרון לפוליגרף מול ארצי, או נתניהו עצמו. הלך ארצי לשני פוליגרפים, ששני עיתונאים עצמאיים לקחו אותו, הוא לא מכיר את איש הפוליגרף ונשאל שאלה ספציפית על הסעיף ועבר".