שמונה ימים לבחירות, והשאלה המרכזית העומדת למבחן היא איזו ממשלה תקום כאן. האם ממשלת "ימין מלא-מלא" כמו שנוהג לומר ראש הממשלה בנימין נתניהו, יחד עם המפלגות החרדיות, הציונות הדתית ואולי מפלגת ימינה? או דווקא ממשלת "אחדות" יחד עם גדעון סער, יאיר לפיד ונפתלי בנט? נתניהו נוהג לכנות ממשלה שבה יהיה מעורב יאיר לפיד "ממשלת שמאל".

אך האמנם נתניהו הוא איש ימין? בן כספית שוחח עם ינון מגל בתכניתם ב-103FM וטען בפניו שנתניהו הוא לא בדיוק איש ימין כפי שהוא נוהג לספר על עצמו. 

אחרי שינון אמר לו שהוא "מדבר נגד מנהיג הימין", כספית השיב: "אין לנו מספיק זמן כדי לפרוש את כל מפעלותיו הימניות, החל משחרור אלף רוצחים בשביל חייל שהסגיר עצמו דרך ההתנצלות המתרפסת לארדואן דרך מצאתי חבר בבית הלבן, חיבוק עם יאסר ערפאת, החזרת חברון, אי פינוי חאן אל אחמר, ויתור על סיפוח היסטורי ואחרי כל זה אתה אומר שהוא איש ימין, זה שקר. אני לא מדבר נגד הימין, ימין בשבילי זה סער, בנט, ליברמן".

ינון ניסה להוכיח את כספית ואמר לו "אתה כתבת בזמן אמת שהוא נגד ההתנתקות, שאתה מאמין לו שלא התפטר רק בגלל שרצה להציל את הכלכלה. אולמרט באובססיה, מקנא בו, ברק מקנא בו, כולכם אובססיביים וביבי הציל את הכלכלה פעמיים ויציל את הכלכלה עכשיו זה הכול תודה אוהב דקל", אבל בן חזר ואמר כי "ביבי תמך והעביר את ההתנתקות. לשקר הזה אין רגליים, אם היה בו קצה של אינטגריטי או יושר או אהבת ישראל".

כספית הוסיף: "להלן העובדות, שלוש או ארבע הצבעות דרמטיות על ההתנתקות היו בממשלה ובכנסת, הצבעות בהן רק נתניהו, דבר עם כל אחד משרי הליכוד דאז. האובססיה שלי היא לפרטים".