ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון, בני גנץ, שוחח הבוקר (שלישי) עם גולן יוכפז וענת דוידוב בתכניתם ב-103FM. הוא דיבר על מצב מפלגתו, "כחול לבן", ועל יכולתו לרסן את ראש הממשלה, בנימין נתניהו. בתוך כך, התייחס לפרסום של בן כספית ב"מעריב" לפיו נתניהו הורה למשרד התחבורה על סגירת המרחב האווירי בין שתי המדינות. 

"נתניהו לקח החלטה אישית ודרמטית. הוא מתנהג בצורה בלתי אחראית ומסכן את יחסי ישראל ירדן. אני יכול לספר כמה אני נאבק ושומר על מערכת המשפט והמערכת המקצועית של משרד המשפטים זה נקרא לשמור על המדינה", אמר גנץ. 

כשעומת עם העובדה שהוא לא בדיוק מצליח למנוע מנתניהו לפעול כרצונו, השיב בתקיפות: "אני נמצא במשרד הביטחון שמתנהל בממלכתיות יתרה, אם לא הייתי שם גם לשם הזבל הזה יכול היה להגיע". עם זאת, בהמשך הבהיר את דבריו, ואמר כי "אני חוזר בי מהמילה הזאת, התכוונתי להתנהגות חסרת אחריות. זו התנהלות לא אחראית, בה פונה ראש ממשלה בלי להתייעץ עם אף אחד".

הוא הוסיף כי "סוגרים את השמיים מעכשיו לעכשיו רק כשיש אירוע ביטחוני או בטיחותי זה לא נועד לשימושו, לכן טוב שאמצא בממשלה. נתניהו לא הודיע לאף אחד על התרקמותה המבורכת של נורמליזציה. אני מגלה שיש בסיפור עסקת נשק, נוסע לאמריקה ומבטיח את ביטחונה האיכותי של ישראל לעשרות שנים קדימה".

בהתייחסו לבחירות המתקיימות בעוד שבוע, נשאל האם הישארותו לא הורסת לגוש המעוניין להחליף את נתניהו, כשמפלגתו עומדת על ארבעה מנדטים: "אני לא הורס את הכול, אני מציל את הכול. אני מציל את ישראל מהמזימות של נתניהו. זה יותר מ-4 מנדטים וממשיך להתקדם, יש לנו מלא סקרים שאנחנו רואים את זה, בסקרי העומק שלנו אנחנו 5 יציבים כלפי מעלה".

עוד בחר לבקר את יאיר לפיד, יו"ר יש עתיד, על כך שהוא פועל נגד המפלגות בגוש: "הכוונה בדברים האלה, כשאני הייתי המפלגה המובילה בגוש המרכז שמאל דאגתי שהמפלגות תתחברנה, דאגנו שמרצ והעבודה יתחברו לפני הבחירות בקמפיין 3 על מנת שלא יאבדו קולות לגוש. לא פעלתי נגד מפלגות אחרות בגוש. זה בדיוק מה שיאיר לפיד עושה – פועל נגד המפלגות בגוש, מה שנתניהו לא עושה. אני לא שמח לראות את המצב. את זה שבליכוד יש אחדות גושית, שסמוטריץ' מודיע הבוקר שצריך לבטל את המשפט של נתניהו, זו התוכנית של נתניהו בדיוק ועל זה אני נלחם".