עו"ד איתמר בן גביר, יו"ר מפלגת עוצמה יהודית, שוחח היום (שלישי) עם בן כספית וינון מגל ב-103FM והתייחס לאמירתו אתמול, לפיה "אם מנסור עבאס יגיד מחר 'אני משנה את תפיסתי, אני חושב שלרצוח תינוקת כי היא יהודייה זה לא בסדר' – יש מה לדבר על תמיכה שלו בממשלה מבחוץ", שגרמה לסערה פוליטית. "בזמן שאני ביקשתי לפסול את מנסור המחבל, ליברמן ברח מההצבעה אז הוא מדבר עליי?", אמר.

איתמר בן גביר על פסילתה של אבתיסאם מראענה מהתמודדות לבחירות (צילום: עוצמה יהודית)

בנוסף, הוא ציין כי גם לנתניהו יש לו ביקורת: "טענתי ואמרתי בצורה מפורשת, יש לי ביקורת על הליכוד. אי אפשר להסתייע על קולות, אני עברתי על חומרים. הבן אדם(עבאס)  תמך בראש התנועה האסלאמית, מכיר בזכות השיבה, שהבית של בן והבית של ינון יגרשו אתכם. האדם תומך ברוצחים, איימו עליי רע"מ שיגישו תביעה, הלוואי שיגיעו תביעה. אז אני אשב איתו?".

"ביום שהימין ייתמך מבחוץ לא מבפנים, לא לשבת איתו, אלא להיתמך מבחוץ אין ימין, הלך הימין, למה? כי בן יהיה צודק. איזה צידוק יש לי להגיד היבא יזבק מחבלת ומנסור עבאס", הוסיף.

בתשובה לשאלה האם תומך בביטול משפט נתניהו, אמר כי "אני חושב שזה לא אולטימטום אבל זה אחד הדברים הכי חשובים. זה נראה בעיניכם סביר שראש ממשלה ושרים נסחטים? מחזיקים אותם בגרון. תענה לי בכנות, יש שר קוראי לו דרעי, חמש שנים יש תיק חקירה בעניינו, כל מה שהוא צריך לקבל החלטות על הפרקליטות ולפצל את מוסד היועמ"ש איך הוא יכול לשרוד?".

כאשר נשאל אם האלטרנטיבה זה ממשלה של סער בנט ולפיד, מיהר להדגיש, "לא, לא, הולכים לבחירות", והוסיף בהמשך: "צריך להצביע לציונות הדתית, לא לליכוד, וודאי לא לסער".