עו"ד שאול שמרון, בנו של דוד שמרון ומי שמייצג אותו בתביעה נגד דוד ארצי, שוחח היום (רביעי) עם גולן יוכפז וענת דוידוב בתכניתם ב-103FM. כזכור, איש העסקים ארצי טען כי נחתם "חוזה סודי", לכאורה, בין הזוג נתניהו שאותו רקם, לדבריו, שמרון האב. 

עוה"ד שאול שמרון הכחיש בתוקף כל קשר פוליטי לנושא, ואמר כי אינו מכיר שיחה בין אביו לזוג נתניהו בזמן האחרון. עם זאת, הוא אישר כי אכן התקיימה פגישה בין ארצי לשמרון, וכי גיטה שרובר אכן פיטרה את אביו בשנות ה-90.

בתחילת דבריו, הכחיש את קיום ה"הסכם", לכאורה, ואת הטענה שבני הזוג נתניהו לחצו על שמרון לתבוע את ארצי: "אני לא מכיר שום לחץ כזה. ברור שלא היה. כל הסיפור הזה הוא ממש סיפור בדים שתפור גם בצורה רשלנית ולא מתיישב עם המציאות. זה לא דחוף בגלל הבחירות. זה דחוף כי צריך לעצור את השקר הזה".

הוא הוסיף כי אין מדובר בתביעה מסובכת: "אולי היא קצת גדולה, אבל היא לא תביעה מאוד מסובכת. הראיות שיש בידנו ויובאו לבית המשפט בהמשך התהליך הן כאלה שלהערכתי התביעה לא תהיה קשה להוכחה". 

כמו כן, שמרון אישר את עובדת הפגישה והפיטורים של אביו, אך הכחיש כמה טענות שהועלו בסרטון עצמו: "זה נכון שנפגשו בשנת 1999 וזה נכון בסוף שנות ה-90 שגיטה שרובר פיטרה את אבי. אבל הפגישה הזו עסקה בנושא אחר וזה נתמך בשלל ראיות. הוא ספיר לו סיפור על משהו שהיה על שולחנו לפני שנים. לא הייתה שום עסקה כלכלית על הפרק".

עוד אמר שאול שמרון כי "אני גם מתפלא על דוד ארצי בעניין הזה. אני יכול להבין שבן אדם מספר סיפור, כמה שהוא יהיה מופרך, שקרה לפני 20 שנה ואומר לעצמו שיכול להיות שאין ראיות לדבר הזה שאגב, הוא טועה. אבל לספר סיפור שנתמך, ואני לא רוצה לחשוף פרטים, אבל בראיות אלקטרוניות שמפריכות את הטענות שלו על זה אני מאוד מתפלא. באמת. צריך להפעיל את ההיגיון".

עם זאת, כשנשאל בסוף האם אביו יהיה מוכן ללכת למכון פוליגרף ניטרלי בכדי לאמת את טענותיו, סירב שאול להתחייב על כך: "אני לא יודע אם הוא ילך, אני רק יודע שארצי יצטרך להתמודד עם שאלות קשות מאוד, מסמכים וראיות. זה נכון שהוא הלך לבצע בדיקת פוליגרף בנושא פרשת הצוללות, אבל כשאתה מגיע להליך משפטי אז ההליך מוכרע בידי בית המשפט".