יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ מרב מיכאלי, הגיעה אמש לסיור בחירות בשוק התקווה, אשר לקראת סופו קיבל תפנית לא נעימה, כאשר לטענת צוותה של מיכאלי הם הותקפו על ידי תומכי הליכוד והדוברת של יו''ר העבודה אף ספגה יריקה מכיוונם. מיכאלי שוחחה הבוקר (שני) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM על נושא ותקפה: "סיימנו להשלים עם האלימות וההסתה".

מרב מיכאלי במסר לראש הממשלה בנימין נתניהו, קרדיט: דוברות מפלגת העבודה

"רוב הסיור היה ממש סבבה, ואז לקראת הסוף באו האנשים האלה עם דגלים וצעקות 'ביבי ביבי'. זה היה לחלוטין מולי, היינו קבוצה קטנה. הבחירה לתקוף את הדוברת והצלמת שלי, שתי נשים צעירות, היו שם בנים, יכלו לבחור גם בהן. על גל ירקו ואת ריקי ממש היכו, זה דבר מדהים", אמרה, והמשיכה להעביר ביקורת על נתניהו: "לראות שוב ושוב בעיניים את אותה אלימות והסתה שנתניהו לא מגנה אותה למרות שזה בשמו עם דגלי ליכוד, החל מ-93 נגד רבין ועד עצם היום הזה".

היא סיפרה כי "אנשי המקום מאוד ניסו להרחיק אותם, אך הם היו מאוד אלימים. סיימנו להשלים עם ה'דחיפה בשתיקה' מאת השלטון הזה ולא נסכים לאלימות בכלל ולאלימות כלפי נשים. מרב מיכאלי הולכת לשוק התקווה שנות אור באופן קבוע, ולכן רוב הסיור היה באווירה ממש מגניבה ומשמחת. אלימות זה משהו שלא נסבול יותר".

בנוגע לבחירות הקרבות אמרה כי "אעשה כל מאמץ להחליף את נתניהו. אני מחויבת להחליפו, בשונה מכל המתחרים, שכולם ישבו עם נתניהו בשלב זה או אחר. לפיד גם ישב עם נתניהו, גם סער, גם לפיד,  גם בנט וגם ליברמן. לפיד הוא בהחלט אפשרות שנשקול אותה, הוא הכי פחות רחוק מעמדותינו באופן מובהק, אך נהיה מה שיהיה נכון לאותו רגע. אנו מעוניינים לשנות את המציאות".