נצח ישראל, מנכ"ל חברת הקנאביס Cantek, הודיע היום (חמישי) על מינויה של ציפי לבני, שרת החוץ לשעבר, כיועצת אסטרטגית חיצונית של החברה. נצח ישראל, מנכ״ל קנטק, אמר: ״חזון החברה קורם עור וגידים, והחיבור עם ציפי לבני יוביל את החברה למימוש האסטרטגיה להפיכת קנטק לחברה בינלאומית. לבני היא מנהיגה בכל רנ״ב אבריה, בעלת ראייה אסטרטגית רחבה וחדה אשר תעזור לנווט את קנטק בצעדיה הבאים״.

חברת הקנאביס Cantek העוסקת בריבוי, גידול והפצה, השקיעה במהלך השנה האחרונה כ-73 מיליון ש"ח, מכסף פרטי של היזמים, בפיתוח שרשרת ערך מלאה של החברה, הכוללת גידול, ייצור, מפעל, בתי מרקחת, שיווק והפצה בארץ ובאירופה וכן ייעוץ למטופלים באמצעות מרכז "עץ הדעת", המלווה מידי חודש מאות אנשים במימוש זכותם לטיפול בקנאביס רפואי.

כמו כן, בבעלותה חברת בת (Cantek Gmbh) היושבת בהמבורג, גרמניה ומחזיקה רישיונות ייבוא, ייצוא, ייצור, שיווק והפצה של קנאביס רפואי באירופה.

כזכור, לבני סיימה את דרכה במערכת הפוליטית בשנת 2019, כאשר יו"ר מפלגת העבודה דאז, אבי גבאי, החליט לפרק את "המחנה הציוני". מאז שמה הוזכר כמועמדת פוטנציאלית בגוש המרכז-שמאל במערכות הבחירות האחרונות, אך הדבר לא קרם עור וגידים.