בשבוע הבא יחל שלב ההוכחות במשפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. אביעד גליקמן כתב המשפט של חדשות 13, שוחח היום (רביעי) עם גולן יוכפז וענת דוידוב בתכנית ב-103FM, והתייחס למהלך המשפט:  "משפטו של נתניהו ייפתח עם נאום של התובעת, ליאת בן-ארי. אני חושב שבהחלט אפשר להגדיר אותו כאחד מהנאומים החשובים שהיו במדינת ישראל בשנים האחרונות - ואני לא מגזים, נאום במשפט נגד ראש הממשלה זה משהו שלא ראינו פה אף פעם". 

הוא הוסיף כי "לאחר מכן, יעלה להעיד אילן ישועה, מנכ"ל 'וואלה' לשעבר, על הבקשות שהופנו אליו מבני הזוג אלוביץ' בשם ראש הממשלה ורעייתו, כדי לגרום להם להיראות טוב באתר 'וואלה'".

לגבי השיחות המחוקות בין עד התביעה לבין אלוביץ' שהצליח צוות ההגנה של נתניהו לשחזר אמר גליקמן: "גם אם הם יצליחו לשחזר אותן, לא תהיה פה דרמה אמיתית - מכאן או לכאן". 

ביום שני, מעבר למשפטו של נתניהו יגיעו חברי הכנסת הממליצים לבית הנשיא: "אני חושב שראש הממשלה יבקש דחייה, כדי שיוכל להגיע עם שאר הממליצים לבית הנשיא. זה לא משהו חריג שנאשמים יבקשו דחייה, זה דבר שקורה מידי פעם. גם כי העדות הזאת לא קשורה באופן ישיר לראש הממשלה". אמר.

הוא הוסיף כי "אלוביץ' אמנם ביקש דברים בשם ראש הממשלה, אבל בין אילן ישועה לבין נתניהו לא היה אף פעם שיח, הוא אף פעם לא פנה אליו, ולכן אין משהו שראש הממשלה יכול להגיד בנושא". 

גליקמן התייחס גם לאפשרות שנתניהו יתמודד לנשיאות ואמר: "בית הנשיא הוא לא מקלט לעבריינים. כרגע החוק אומר שאם יש הליכים פליליים נגד הנשיא אז הם מופסקים, אבל החוק לא מתייחס למקרה בו כבר הוגש כתב אישום למועמד". לדבריו, "אם נתניהו ירוץ, אני מאמין שהיועץ המשפטי לממשלה לא יאפשר את זה". 

"אין ספק שאנחנו הכתבים נהיה במשפט מהבוקר ועד הערב", סיכם גליקמן.