שר המשפטים בני גנץ שלח הערב (חמישי) איגרת פרידה לעובדי משרד המשפטים לקראת סיום כהונתו כממלא מקום שר המשפטים ולאור העובדה שראש הממשלה סרב למנות שר קבוע שיאייש את התפקיד. במכתבו ביקש השר להודות לעובדי המשרד על תקופת העבודה המשותפת ומנה את הישגי המשרד בשלושת החודשים האחרונים במהלכה של תקופה מאתגרת, משבר הקורונה ומשבר פוליטי עמוק. 

בין היתר ציין גנץ בדבריו כי: "מאז תחילת שנת 2021 פרסמנו להערות הציבור למעלה מ-40 תזכירי חוק וטיוטת תקנות, קידמנו תכנית להאצה דיגיטלית שתביא לקפיצת מדרגה במערכת המשפט בהיקף של עשרות מיליוני ש״ח, קיימנו היערכות נרחבת להחלטת בית הדין הבינלאומי בהאג, ודאגנו להמשך ההתנהלות התקינה של משרד המשפטים גם בתקופת ממשלת המעבר, על ידי מינוי ממלאי מקום לתפקידים בכירים במערכת". 

בנוסף התייחס גנץ לעובדה שהמשרד נותר ללא שר: "לעת עתה נשאר המשרד באופן תקדימי, ולצערי גם מכוון, ללא שר מכהן העומד בראשו - אך אני מודיע לכם שאתם אינכם לבד על המשמר. דווקא בעת הזו, שמירה על עמידתו האיתנה והמשך תפקודו התקין של המשרד חשובה יותר מאי פעם. אני מבקש להעביר לכם מסר חד וברור, שגם בהיעדר שר משפטים, יהיה לכם גיבוי מלא להמשיך לפעול ללא מורא וללא משוא פנים, לבצע את תפקידכם במסירות, במקצועיות ובעצמאות. כל ניסיון להצר את צעדיכם או לפגוע בכם, ייתקל בחומת ברזל שאציב בממשלת המעבר, כל עוד היא קיימת ומתפקדת. זאת בתקווה, שבמהרה בימינו נזכה לראות ממשלה חדשה, שבה יכהן שר משפטים קבוע שימשיך לנהל ולנתב ביחד אתכם את עבודת המשרד".