גלעד שרון, בנו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון, מתח לא מעט ביקורת על ראש הממשלה בנימין נתניהו, ואף כינה את הליכוד "מפלגה צפון־קוריאנית". בשיחה עם ינון מגל ובן כספית ב־103fm הבוקר (ראשון) הוא הסביר את הדברים, עמד על דעתו שאין להקים קואליציה בתמיכתו של מנסור עבאס, ולא היסס לציין שבכוונתו להתברג בשורות "המפלגה הצפון־קוריאנית" כהגדרתו הוא בפריימריז הבאים.

"מה שכרגע מטריד אותי הוא שהליכוד לא יתבסס על תומכי חמאס להקמת ממשלה. זה דבר בלתי מתקבל על הדעת", אמר בפתח דבריו, והדגיש: "התנועה האסלאמית בארץ היא זרוע של האחים המוסלמים. זו תנועה שהתחילה במצרים ויש לה זרוע בעזה שנקראת חמאס, בטורקיה זה ארדואן. התנועה האסלאמית זו הזרוע הישראלית שלה".

לדבריו, המחיר שהליכוד ישלם על החיבור הפוליטי הזה הוא איבוד שליטה סופי בנגב. "זה דבר בלתי קביל, אני לא מאמין שיש איזהשהו ליכודניק שיכול לקבל את הדבר הזה", הדגיש, והזכיר שראש הממשלה בעצמו אמר דברים דומים טרם הבחירות: "אם הוא שינה את עמדתו זה אומר שגם אני צריך לשנות את עמדתי?"

כשינון מגל ניסה להזכיר שגם אביו של גלעד שינה בעבר את עמדותיו בכל הקשור להתנתקות, הדף שרון הבן את הביקורת, וזעם: "מה זה רלוונטי לטענה שלי? מה זה קשור בכלל? אבא שלי לפני 17 שנה אמר ככה ואז חשב אחרת. מה הקשר? אתה רוצה לעשות חשבון עם ההורים שלי עכשיו? מה אתה רוצה בדיוק?"

שרון הדגיש: "לא יכול להיות, תקשיב טוב, שראש הממשלה אמר לפני ימים אחדים שלא תהיה ממשלה בהישענות התנועה האסלאמית וכל  השרים הזדהו עם זה, והיום זה הפוך והשרים מזדהים גם. מה, כולם חושבים אותו דבר כל הזמן? אין אחד מכל האלה שחושב אחרת? מה זה הפחד הזה? שיגידו מה שהם חושבים. ינון, אתה אמור להיות איתי בעניין הזה. זה בן שאמור לעשות לנו בלאגן. אנחנו לא יכולים להתבסס על תומכי חמאס להקמת ממשלה. לא יכול להיות!"

שרון התעקש כי הוא מעוניין בממשלת ליכוד, למרות מה שהגדיר כבעיות בשיטת הבחירות שמקשות על המפלגה הגדולה למשול. לשיטתו, הפתרון נמצא בידיו של ראש הממשלה. "נתניהו כבר הקים חמש ממשלות. עם כל היכולות שלכם, הוא לא צריך את העצות שלכם או שלי כדי לדעת איך להקים ממשלה. אני, בתור איש ליכוד, שאומר את דעתי ללא מורא בניגוד לכל השרים והח"כים שלא מעזים, אומר: אסור לו להקים ממשלה עם תומכי חמאס. נתניהו יקים ממשלה. הוא יודע יותר טוב ממך ויודע יותר טוב ממני איך לעשות את זה".

שרון מנה טעויות פוליטיות שעשה ראש הממשלה כשהרחיק ממנו את ראשי המפלגות ב'גוש השינוי': "מה הוא מוכן לתת לגדעון סער היום כדי שיבוא? את הכול. כשסיים חמישי בפריימריז בליכוד הוא לא נתן לו אפילו תפקיד של שר דואר - ושלושה מנדטים שלו הלכו אליו".

גם על ההצעה של נתניהו לנפתלי בנט מתח ביקורת: "הוא ושקד רצו לבוא לליכוד ולא נתנו להם. תגיד, אתה חושב שהליכודניקים מוכנים לתת לימינה 20 אחוזים מהמוסדות שלהם? יכול להיות שהם בכלל לא יעברו את אחוז החסימה בבחירות הבאות. על מה ניתן להם חמישית מהמוסדות? על מה?"

לקראת סיום השיחה הגיב גלעד שרון על הטענה כי הליכוד הפכה למפלגה משפחתית ולא דמוקרטית. לדבריו, בימים שאביו ניהל את המדינה, מיעט מאוד להגיע למוקדי קבלת ההחלטות. "אני, במשרד ראש הממשלה, הייתי פעם אחת בלבד, במעון - אולי חמש פעמים. יש לי את הכבשים שלי, יש לי את העבודה שלי", נזכר.

כעת, בכוונתו להציג את הגישה הלעומתית שלו מתוך שורות הליכוד: "עכשיו אני פעיל מאוד בליכוד, ואני רוצה להיבחר הכי גבוה שאפשר כדי להשפיע, כדי להציל את הנגב, וכדי לבנות בשכונת שער הפרחים בעיר העתיקה בירושלים".