חבר הכנסת עופר כסיף מהרשימה המשותפת הגיש הערב (ראשון) תלונה במחלקה לחקירות שוטרים בעקבות המכות שחטף מידי שוטרים במהלך הפגנה בסוף השבוע בשכונת שייח' ג'ראח שבמזרח ירושלים. 

כסיף נשא דברים במעמד הגשת התלונה, ואמר כי "האלימות נגדי היא סימפטום. אנחנו יודעים שהאלימות לא מטופלת על ידי המשטרה. הכתובת כבר לא על הקיר אלא כתובה באותיות קידוש לבנה על חומת ההפרדה - רצח פוליטי הוא מעבר לפינה. נתניהו הוא פטריית רעל שצמחה מהדם של רבין". 

הוא בחר לתקוף את ראש הממשלה בנימין נתניהו והשר לביטחון פנים אמיר אוחנה על שלא התבטאו בנושא באופן פומבי: "זה שראש הממשלה והשר שלו, משרתו הנרצע, אמיר אוחנה, לא השמיעו הגה על האלימות כלפיי זה אומר דרשני. זה אומר מה בדיוק קורה פה ושיש לגיטימציה לאלימות".

תיעוד התקיפה של ח"כ כסיף. צילום: באדיבות וואלה

עוד הוסיף כי: "האזרחים בישראל היום נמצאים תחת איום מתמיד של אלימות ממי שאמור להגן עליהם. מה שאנחנו רואים עכשיו זה זליגה של הכיבוש האלים והפנייה של האלימות של הכיבוש כלפי אזרחים בישראל, קודם כל אזרחים פלסטינים אבל לא רק. האלימות המשטרתית משתוללת, נגד יוצאי אתיופיה, וכנגד חרדים, ונגד תושבים מוחלשים כמו בגבעת עמל ובכפר שלם בת"א ונגד אנשים עם מוגבלויות, ונגד נשים."

כזכור, תקיפתו של כסיף עוררה תגובות רבות במערכת הפוליטית גם מצד ימין, כאשר יו"ר הכנסת יריב לוין ובצלאל סמוטריץ' יצאו להגנתו, לצד מספר חברי כנסת מן המרכז-שמאל.