העיתונאי ואיש הימין, שמעון ריקלין, שוחח הבוקר (שישי) עם ניסים משעל בתוכניתו ב-103FM, ומתח ביקורת נוקבת על האפשרות שנפתלי בנט יחבור לממשלת "גוש השינוי".

"עושה רושם שבנט הולך לקואליציה עם לפיד והוא ראש הממשלה הבא. זה מה שנסגר כבר מזמן. כל המשחקים, ההטעיה והרמייה שבנט ביצע בחודשים האחרונים נחשפים מדי יום. אבל אתה מספיק ותיק בביצה ואתה מכיר את ערכי הפוליטיקה, ואני לא בטוח שזאת המילה האחרונה. בנט נמצא עכשיו במצב מאוד מיוחד שגם נתניהו צריך אותו וגם לפיד צריך אותו. זו הזדמנות חייו לצאת הנוכל הכי גדול ולהיות מתוסכל אחרי זה כל החיים. עוד שבוע, אם הוא לא הולך עם נתניהו, המניות שלו יורדות באופן חד. ואז, אני שואל את עצמי ואותך למה לפיד בעצם צריך אותו?", אמר ריקלין.

"אם לפיד מחליט ללכת עם הערבים, עם גוש השיסוי כמו שהם קוראים לו, וסער – יש לו ממשלה, הוא לא צריך את בנט. עכשיו תאר לך שהוא בא לבנט ואומר לו 'התחייבת שלא נלך לבחירות', יתחילו קולות, שכבר התחילו, כמו יאיר גולן ומוסי רז והערבים, שיגידו 'מה פתאום בנט ראש ממשלה עם 7 מנדטים?'. ואז לפיד בא ואומר לו שהוא יהיה ראשון ברוטציה. מה דעתך על התסריט הזה?", הוסיף.

כשנשאל מדוע הוא לא מפרגן לבנט שצפוי לעמוד בראשות הממשלה, השיב ריקלין: "כי הוא נוכל. כי הוא בעצמו אמר את הדברים הבאים, אמר שלא ישב עם מרצ, שלא ישב עם מרעאנה, שלא ישב פעם שנייה תחת לפיד, שהאצבעות שלו עם נתניהו, שבינתיים עם מספר מנדטים זעום זה לא דמוקרטי ולא מוסרי להיות ראש ממשלה. אני חושב שנתניהו, בניגוד לבנט הנוכל וסער האופורטוניסט, עובד 24/7 לטובת עם ישראל. גם בימים אלה. איך אני יודע? ראיתי את זה, הייתי שם, יצא לי לטייל איתו בעולם".

לאחר מכן שאל משעל "כאדם ערכי, לא מפריע לך שנתניהו משקר, לא מקיים הסכמים, עובד על כולם. שלא לדבר על כתבי האישום. אין לך סדק להגיד שאולי האיש הזה כבר סיים את תפקידו?", וריקלין השיב: "אני חושב שבנימין נתניהו הוא מתנה אדירה למדינת ישראל. כל מי שעיניו בראשו ורואה מה קורה עכשיו פה לעומת מה שקורה בעולם, ומה שקורה בכלל במדינת ישראל בעשור האחרון –  יש פה מידה אדירה של כפיות טובה כלפי האיש הזה. יצרו לו חוקים מיוחדים, תקשורת עוינת מאין כמוה, מעמידים אותו לדין על כיסוי חיובי כשאתה וכל החברים שלך לא הפסקתם לשרוף אותו במשך שנים. איך אתם לא מתביישים?"

"למה אני כ"כ באובססיה על בנט? אנשים לא מבינים, ואני אומר לך מהלב – אני חושב שאנחנו בדרך לאסון, אנחנו הולכים לפירוק ממשלה ומנהיג ששלט פה ומנע מלחמה. אני מכבד את לפיד, מיכאלי ומרצ, הם אנשים שאומרים מה שהם חושבים. בנט שיחק אותה ימין ערכי, שבר את הציונות הדתית, פירק את הימין, ואני אומר לך שאם יהיה ראש ממשלה הוא יפגע במדינת ישראל. אנחנו מדינה דמוקרטית. מותר לא להסכים עם נתניהו וזה רצוי, ויש אופוזיציה, שלמרות הבכיינות שלכם לא מפסיקה לקשקש, ללכלך ולהלין על ביבי. הכול בסדר, זאת דמוקרטיה", המשיך ריקלין.

"הולך להיות פה קרקס. אתם חבורת חסרי אחריות, תקשורת עוינת שמנסה לעשות הנדסת תודעה על אזרחי ישראל ולטמטם אותם כמה שיותר. בנט יהיה ראש ממשלה טוב? הוא ליצן. אני אסביר למה – אתם מנסים לעשות כאילו כל דבר מטורף הוא נורמלי כשאתם רוצים. מה מטורף בסיפור של בנט? יש לו רק 7 מנדטים. אתה שועל מנוסה, אתה יודע שראש ממשלה עם שבעה מנדטים לא יכול לתפקד. מה אתה עושה בשידור רדיו הזה? אתה מנסה לטמטם את המאזינים שלך. אתה רוצה להרגיל את כולם שבנט עם שבעה מנדטים זה נורמלי", סיים ריקלין את דבריו.