ניסים משעל וגיא פלג פתחו הבוקר (חמישי) את תוכניתם ב-103FM בדיאלוג על אודות מהלכיו האחרונים של ראש הממשלה, בנימין נתניהו. השניים סקרו מנקודת מבטם את התנהלותו בסאגת מינוי שר המשפטים, ומשעל סיפר על היכרותו רבת השנים ואמר בפליאה: "אני לא האמנתי שנתניהו יכול לעשות כזאת טעות כפי שעשה השבוע, זו טעות אחת יותר מדי, שדיי סוגרת את הסיכוי שהוא יכול להמשיך לתמרן ולהרכיב ממשלה בראשותו".

"שאלתי את עצמי מה קרה לאיש הזה שאיבד את הבלמים? שאיבד את שיקול הדעת שהיה ויש לו עד היום?", הוסיף משעל. גיא פלג לעומתו, סיפר: "אני לא נפלתי מהכיסא, לא נפעמתי ולא נסערתי". לדבריו של פלג, השתלחות נתניהו ביועמ"ש מהווה קו רציף ולא חריג בשנתיים האחרונות. "אני חושב שנתניהו הוכיח לנו לאורך כל הדרך שאין לו כבוד ליועמ"ש, שהוא לא מרכין ראש, וקיבלנו השבוע עוד דוגמה קטנה".

"נתניהו בעט בכד החלב", כך הגדיר זאת משעל. בדיאלוג בין השניים הוא גרס כי לנוכח ההתרחשויות האחרונות, גדעון סער, בני גנץ ונפתלי בנט לא ישקלו הצעה מצד נתניהו ללכת לרוטציה, "כי הם מבינים", ציין, "הוא הרס לעצמו".

פלג הדגיש כי מהלך זה מצד נתניהו, לא הפתיע אותו ולא נראה היה לו חריג. "הרי מה הוא עשה? אמר אני לא סופר את היועמ"ש במילים אחרות", הסביר. משעל השיב לו: "בצד הפוליטי, אותו מתוחכם נפל למלכודת של עצמו".