היועץ הפוליטי ומי שמנהל את המשא ומתן מטעם מפלגת העבודה, רונן צור, שוחח היום (חמישי) עם סיון כהן ב-103FM והתייחס להקמת ממשלת השינוי: "אין הצדקה לכך שלא תקום ממשלה כזו, מהבנתנו אין סיבה שהפערים יהיו כאלו שימנעו את הקמת הממשלה".

לדבריו, "יש אדם אחד שאמור לנהל את ענייני המדינה, אבל הוא מטפל רק בענייניו שלו עצמו. אני חושב שרצף הטעויות האחרון שלו מעיד על כך שהמשפט שיבש את שיקול דעתו". היועץ גרס, באשר לסאגת מינוי שר המשפטים, כי: "המופע הזה תרם להבנה שאין הידברות כנה עם נתניהו וציוותו, הוא טרח להבהיר לכולם להבין שלא מעניין אותו איך תראה המדינה, אלא לקיים ממשלת מעבר עוד כמה חודשים". 

צור הקביל את התנהלותו של ראש הממשלה בשבוע האחרון, לזו של נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ, רגע לפני אירועי גבעת הקפיטול: "סוג של מופע של חיה פצועה, שדומה למופע שראינו בזמנו של טראמפ לפני אירועי הקפיטול. טראמפ חזר בו כשהוא הבין שהוא לפני הדחה ונתניהו חזר בו כשהוא הבין שהוא לפני נבצרות".

"אנחנו כנראה נכנסים לתקופה אחרת בה המנהיגים בהדרגה מפנימים שמותר להם לעשות דברים שמשנת נתניהו מנעה מהם. מותר לדבר עם אחרים ומותר להיות במחלוקות ולנהל אותן בצורה הגיונית", טען צור.