יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר תקף הערב (שבת) את יו"ר ימינה נפתלי בנט, האשים אותו בביצוע "הונאת המאה" וטען בריאיון בחדשות 12: "בנט מתאבד פוליטית, הוא נטש את גוש הימין והכניס גול עצמי לטובת ממשלת שמאל". 

"לא הצלחנו להרכיב ממשלה בגלל ההתנהלות של בנט" שלאורך כל הדרך תכנן ללכת עם השמאל", טען זוהר. "אם בנט היה חובר לימין היו לנו גם 61 מנדטים, אבל הוא ניצל מצב בו ידע שסער פסל את נתניהו והתבצר בעמדתו ולדעתי היה מתואם עם סער ולא תכנן להקים איתנו ממשלה בשום שלב".

זוהר הסביר כי "הכעס שלי כלפי בנט גדול יותר מסמוטריץ', כי יכולנו להביא שני חברי כנסת מגדעון סער אם בנט היה בא. סמוטריץ' היה כל הדרך חלק מגוש הימין, הוא לא נטש את הגוש בניגוד לבנט. נראה לך הגיוני ששחקן שהוא חלק מהימין נוטש את הקבוצה שלו והולך עם הקבוצה היריבה? אין לזה צידוק, זה תרמית. בציבור לא קונים את זה, אף אחד לא יצביע לו יותר, הוא מתאבד פוליטית"..

עוד טען: "בנט ויתר על האידיאולוגיה לטובת כיסאולוגיה, כי הוא רוצה להיות רה"מ, וגדעון סער רוצה לנקום בנתניהו. אנחנו נהיה באופוזיציה ומי שישלם את המחיר זה אזרחי ישראל שיקבלו ממשלת שמאל שתוביל את ישראל לאבדון". 

זוהר ניסה להסביר מה ההבדל, לטענתו, בין ממשלת השינוי שצפויה לקום בתמיכה או הימנעות של רע"ם או הרשימה המשותפת, לבין הישענותו של נתניהו על מנסור עבאס, בניגוד להבטחותיו. "ההבדל הוא בין קווי היסוד של ממשלה של 59 ח"כים מגוש הימין ותמיכה של רע"מ לעומת ממשלה שיש בה את מרצ", טען.

עם זאת, התעקש: "אני אומר לך חד משמעית שלא עשינו שום דבר בעניין ממשלה עם עבאס. דיברתי איתו שעות ארוכות, לא אכפת לו מימין ומשמאל, אכפת לו מאזרחי ישראל הערבים. לא הגענו בשום שלב עם עבאס לשיח על הקמת ממשלה".