ח"כ גלית דיסטל אטבריאן שוחחה היום (ראשון) עם בן כספית ואריה אלדד בתוכניתם ב-103FM על המאמצים בגוש השינוי להרכבת ממשלה, תקפה את יו"ר ימינה נפתלי בנט וטענה: "בנט שינה מהות ולא רק הבטחת בחירות, אנשים ששמו פתק ימינה בקלפי חשים היום נבגדים".

בפתח דבריה התייחסה אטבריאן לאפשרות שנתניהו היה מקים ממשלה בהישענות על רע"מ, ואמרה: "במלוא הכנות, נתניהו לא שיתף את כל חברי הסיעה בשיקולים האלה. היינו בעוצר ראיונות, הדברים היו מעורפלים גם עבורנו. כנראה שהדבר הזה היה על השולחן, כנראה שהוא נשקל כאופציה".

בהמשך טענה: "רע"מ זה הסיפור הכי קטן בסאגה הזאת, זה לא הסיפור פה. הסיפור הוא שבנט שינה מהות, ולא רק הבטחת בחירות. כמעט 80% מהאנשים שבחרו בבנט התנגדו לכך שהוא יישב עם לפיד. כשיש לך ספינת אם שהיא ימין שמספחת אליה בקונסטלציה כזאת או אחרת לוויינים מהמרכז או מהמרכז-שמאל זה דבר אחד. כשיש לך גוש לווייני קטן של 6 מנדטים שמסתפח אל ממשלה שרובה שמאל, זה דבר אחר לחלוטין".

בן כספית הגיב לדבריה ואמר: "בנט הולך להיות ראש ממשלה, הוא לא הולך להיות גלגל שביעי באיזו ממשלה של זהבה גלאון. הממשלה תהיה פריטטית, לכולם תהיה זכות וטו, והממשלה לא תבצע דברים שיפגעו בליבה הימנית של החלקים הימניים שלה, שכוללים את המפלגה של בנט, את המפלגה של גדעון סער, חברי כנסת של בני גנץ שהם מרכז-ימין, ואת המפלגה של ליברמן שברוב התחומים אף פעם לא היה שמאל. למה את כל כך מבוהלת מהדבר הזה?"

אטבריאן בתגובה טענה שתגובות הטוקבקיסטים ברשתות החברתיות משקפות את טענותיה: "תחיה את הרשתות ותראה מה הולך שם. כשבנט, עידית סילמן, מתן כהנא או כל אחד מאנשי ימינה מעלה סטטוס, אתה רואה תוך דקה 4,000 תגובות זועמות של התומכים שלו ושל הבייס שלו. האנשים ששמו את הפתק, חשים היום נבגדים. הדבר הזה לא חוצה את התקשורת, השבר העמוק הזה לא מדובר. אם זה היה מהכיוון ההפוך, התגובה התקשורתית הייתה אחרת לגמרי. כרגע מי שמותקף הוא ח"כ שיקלי, זה ביזארי מאוד".