יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, שוחח הבוקר (שני) עם בן כספית וינון מגל ב-103FM והתייחס להסלמה בירושלים ובהר הבית בפרט. "התקפלנו בהר הבית", כך אמר, "המסר לאותם פורעים הוא 'תמשיכו לפגוע, אתם מנצחים אותנו'".

בן גביר הוסיף והבהיר כי חוסר התגובה מצד ישראל "עולה לנו ביוקר". עם זאת, ציין כי אינו מאשים את השוטרים, אלא את מחלקי ההוראות, ובהם מפכ"ל המשטרה, מפקד מחוז ירושלים, ראש הממשלה בנימין נתניהו והשר לביטחון פנים אמיר אוחנה.

"אם יתנו את ההוראה הנכונה, תוך יום יומיים אין את הדבר הזה. אבל כל הזמן אומרים 'בואו נהיה בשקט', השקט הוא רפש", כך אמר יו"ר עוצמה יהודית. הוא הוסיף: "הודעתי לחבריי בליכוד 'אני אוהב ומעריך אתכם, אל תחפשו אותי להצבעות על חוקים ותקנות השבוע'. אני הודעתי להם שאני לא מתכוון להרים את האצבע שלי לטובת מי שלמעשה בימים האחרונים פשוט מתקפל בירושלים. ההתקפלות הזאת עולה לנו בדם".

הוא אף התייחס למאמצים להרכבת הממשלה על ידי "גוש השינוי" ובהם נפתלי בנט ולא הסווה את התנגדותו למהלך ואף הצהיר: "אני מתפלל שלא יצליחו לבנות ממשלה, מתפלל שהם (ימינה ותקווה חדשה) יתעשתו ברגע האחרון". 

לבסוף סיכם: "אסור היה להכשיר את עבאס. הטענה היחידה שיש בה קמצוץ של צדק לנפתלי היא שהליכוד הכשיר את עבאס. אבל אני מציע לנפתלי לא להיאחז בטענה הזאת".