אשת התקשורת ג'ודי שלום ניר מוזס תקפה הבוקר (שישי) בחריפות את ח"כ איילת שקד (ימינה) על מאמציה לסכל את הקמת ממשלת השינוי והאשימה אותה בפתח תוכניתה ב-103FM כי "בגלל האמביציות האישיות שלה, נפתלי בנט לא יהיה ראש ממשלה".

בהמשך דבריה, הוסיפה: "אני מבינה שאיילת שקד נשארה בלב המזכירה של ביבי. השפוטה שלו. בגלל האמביציות האישיות שלה, שזה הדבר היחיד שמניע אותה כנראה, נפתלי בנט, האיש הכי קרוב אליה, לא יהיה רה"מ. היא תקעה לו סכין חדה בגב. בקיצור, למדה הרבה מביבי". 

כזכור, אתמול דווח כי יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר, אפי נוה, תיווך בשבועות האחרונים בין שקד לנתניהו, והעביר לה הצעות שונות במטרה לשכנע את חברת הכנסת לפצל את ימינה ולפרק את השותפות עם הגוש המתנגד לרה"מ. לטענת המקורות, נוה "דחף, יזם ולחץ על שקד לפרוש מגוש השינוי".

לטענת המקורות, נוה החל לתווך בין שקד ללשכת רה"מ בתחילת החודש, לקראת פקיעתו של המנדט להרכבת הממשלה שניתן לנתניהו. כזכור, יממה לפני שהמנדט עבר ליו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, פורסמו ב"חדשות 12" הקלטות של שקד שבהן נחשפו עמדותיה כלפי הניסיונות להקמת ממשלת שינוי וכלפי ראש הממשלה נתניהו ורעייתו שרה, אותם כינתה בהקלטות "רודנים" ו"דיקטטורים" שלא יהיו מוכנים לעזוב את המעון בבלפור. 

מטעמה של שקד נמסר כי "הפרסום אינו נכון, מדובר בשקר מוחלט. ח"כ שקד לא קיבלה אף הצעה מאפי נוה. למרות זאת, כל הצעה שהועברה לשקד מגורמים אחרים לפיצול ימינה נדחתה מיד על הסף. שקד לאורך כל הדרך הייתה מתואמת עם נפתלי בנט והמהלכים נוהלו בשותפות מלאה". מטעמו של נוה לא נמסרה תגובה.