צור גולדין, אחיו התאום של הדר גולדין, חייל צה"ל שנחטף ע"י החמאס, תקף היום (ראשון) את הפסקת מבצע "שומר החומות" לפני השגת התקדמות בסוגיית השבויים והנעדרים. הוא כתב בחשבון הטוויטר שלו: "שלא יטעו אותנו. כעת ראש המל״ל נתן הנחיה למשלחת המו״מ בקהיר לדון בהשבת הבנים בתחתית סדרי העדיפויות. זה מדהים, יוני נתניהו הקריב את חייו להשבת שבוים, בנימין נתניהו עושה הכל כדי להשאיר שבוים מאחור. הבושה בחוץ".

הציוץ מתפרסם זמן קצר לאחר שעלה דיווח ברשתות הערביות לפיו המשלחת הביטחונית המצרית נכנסה לרצועת עזה דרך מעבר ארז. חברי המשלחת נפגשו אתמול עם ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן, ודנו בהפסקת האש, בשיקום הרצועה ובהתפתחויות בירושלים ובגדה המערבית. 

שר הביטחון לשעבר משה יעלון, שכיהן בתפקיד במהלך מבצע צוק איתן, התייחס לנושא בראיון בכאן ב: "אין הסכם הפסקת אש, אלא יש הפסקת אש משני הצדדים. אם יהיה הסכם והסעיף הראשון לא יהיה השבת חללים - זה אומר שאת מדינת ישראל זה לא מעניין". הוא הוסיף כי "טוב מאוד שגבו עכשיו מחמאס מחיר כבד - הצבא עשה את זה היטב וגם התושבים הפגינו יכולת עמידה".

תקיפות כוחות זרוע היבשה, קרדיט דובר צה"ל

"במרץ 2018 היו עפיפונים שהבעירו את שדותינו וצחי הנגבי כשר עלה ואמר 'זה רק עפיפונים'. מדינה שמזלזלת בריבונות של עצמה. צריך היה להגיד דין עפיפון כדין רקטה", המשיך ותקף, "אבל אם נחזור עכשיו לזה שמזלזלים בבלון או עפיפון, אז מייד נחטוף גם רקטות".