הכל כתוב בכוכבים? האסטרולוגית הוותיקה מרים בנימיני, שהצליחה לחזות בתוכניתה של ג'ודי ניר מוזס ב-103FM כי הפסקת האש במבצע "שומר החומות" תגיע ב-20 בחודש מאי, חוזה כי המצב ברצועת עזה לא יגיע לרגיעה בקרוב, ואפילו חוזה חזרה לסבבים של אלימות. כמו כן, בנימיני חוזה מי ינצח במאבק הצמוד לנשיאות בין מרים פרץ ליצחק בוז'י הרצוג

"לצערי המצב לא נראה כאילו הולך לשקט ורגיעה. השבוע לפנינו ממש שבוע לא פשוט ולא קל", סיפרה בנימיני. "יש הרבה עניינים בכוכבים, עם כל האינדיקציות שנראות, השקט עוד לא חזר. השקט והמנוחה, לזה עוד לא כל כך מהר נגיע. יש הפסקת אש אבל היא לא נראית כממשיכה זמן רב".

תקיפות אוויריות של ישראל ברצועת עזה, במסגרת מבצע ''שומר החומות'' (צילום: REUTERS/Mohammed Salem)
תקיפות אוויריות של ישראל ברצועת עזה, במסגרת מבצע ''שומר החומות'' (צילום: REUTERS/Mohammed Salem)

בנימיני הוסיפה כי ייתכן ובסוף השבוע הבא נראה כבר את הפרת השקט ברצועה: "ודאי שבוע הבא כי אני רואה כמה דברים. האחד, יש שני כוכבים  - מארס ופלוטו, שעומדים אחד מול השני. באסטרולוגיה זו נחשבת לזווית מאוד מסוכנת, וכשהיא מגיעה היא משפיעה על מפת המדינה. אנחנו רואים שהתוקפנות עולה מחדש, האלימות עולה מחדש ולכן כך אני מבינה שהשקט לא ממש חוזר עם מצב כזה של מתח שהכול נפיץ כל כך. יש ליקוי לבנה השבוע, שמביא איתו תמיד צרות ובעיות", הסבירה. "הליקוי אמנם לא יראה אצלנו אלא יותר בארה"ב, אוסטרליה ובאסיה, אבל בכל זאת זה משפיע גם עלינו ועל העולם כולו. הליקוי בעצם יהיה אצלנו ב-14:14 בצוהריים, בד"כ זה משפע גם על רעידות אדמה ואסונות טבע. במקום שיש מתח רב מאוד גם זה גורם שיכול להוסיף".

"זה לא כל כך קצר", התייחסה בנימיני למצב הביטחוני, והוסיפה, "כי מה שנראה זה שסוף מאי ותחילת יוני זה עדיין מאוד דליק, גם סוף יוני. אולי יולי יתחיל להיות יותר שקט אבל עד אז נראה הלוך ושוב, לא כל כך פשוט ושקט. הלוואי היינו משיגים את השקט אבל זה לא נראה במפה. אני אזכיר שחוץ מזה שהשמש נכנסת היום לתאומים, מרקורי מתחיל את הנסיגה ביום רביעי מתחילה ההשפעה. עד יום רביעי אפשר לעשות הכול, מיום רביעי כדאי להיזהר עם חתימה על חוזים והתחלות של משהו חדש. חודש יוני הוא יהיה בנסיגה עד סוף יוני כמעט, ואז יש עוד כמה ימים, מ-26 ליוני אנחנו משוחררים ממנו. אבל כחודש אנחנו תחת השפעתו וכדאי לקחת את זה בחשבון כי תמיד דברים הולכים לאיבוד ויש אי הבנות".

לגבי האפשרות שתוקם ממשלה בזמן המנדט של לפיד, אמרה האסטרולוגית הוותיקה כי: "ממשלה שקמה כשמרקורי בנסיגה - לא מחזיקה". ואף הייתה פסימית יותר ממירב הפרשנים הפוליטיים והניחה כי: "לפי איך שאני רואה, כנראה שיהיו עוד בחירות, חמישיות".

נפתלי בנט (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)
נפתלי בנט (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

אדוני, כבוד הנשיא

במירוץ אחר, לנשיאות, שמתקיים בימים אלו ממש בין מרים פרץ, אשת החינוך לפוליטיקאי לשעבר ויו"ר הסוכנות היהודית דהיום יצחק בוז'י הרצוג אמרה בנימיני: "כמו שאני ראיתי את המפה של בוז'י הרצוג מול המפה שלה, הסיכוי שלו הרבה יותר גבוה. המפה שלו הולכת מאוד לכיוון של נשיאות, המפה שלו יחד עם המפה של המדינה, ממש מתאים לו להיות הנשיא. לפי המפה מאוד מתאים לו, האיש הנכון במקום הנכון".

יצחק הרצוג (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
יצחק הרצוג (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)