מושיק גולדשטיין, המשנה לראש העיר גבעתיים, חבר הבית היהודי ותומך מפלגת ימינה, שוחח הערב (ראשון) עם בן כספית ואריה אלדד ב-103FM והתייחס לעצומה שנחתמה הקוראת לנפתלי בנט ולחברי הכנסת של ימינה להקים ממשלה עם יאיר לפיד. גולדשטיין הדגיש: "אנחנו כאנשי ימין, תומכים בממשלה של ימין-ימין. אנחנו בעד זה שנפתלי בנט ותנועת ימינה יכנסו לממשלה של בנימין נתניהו, אבל כנראה שזה לא יצא לפועל ובחירות חמישיות ממש לא באות בחשבון. לכן, אם אין אפשרות של ממשלת ימין-ימין, אז אפשר גם ימין עם פזילה לשמאל".

כאשר נשאל האם הוא תומך בהקמת הממשלה בהישענות על מנסור עבאס ומפלגת רע"מ, הוא השיב שכן, והסביר: "אני איש רשות מקומית כבר למעלה מ-12 שנים, ולאחרונה נודע לי שבעיר לוד יש קואליציה מקצה לקצה, יהודים וערבים. אני מציע לרמה הארצית ללמוד גם מהרמה המקומית. אני, במועצה של גבעתיים, ישבתי יחד עם חברי מרצ, יש עתיד והעבודה. אם רוצים להגיע לממשלה יציבה שתדאג לכולם ולכולן, אז הישענות על מנסור עבאס לתקופה לא יכולה להזיק. אני מאמין שמהר מאוד יצטרפו אנשי ימין אחרים לממשלה הזאת".

עוד הוסיף גולדשטיין על מנסור עבאס ואמר: "אני חייב לומר שהתרשמתי מאוד מזה שהוא הגיע יחד עם ראש עיריית לוד לבית הכנסת שנשרף שם. זה מעשה אמיץ שלו, ויש לזה השלכות לגביו, אני בטוח. אני בטוח שעבאס לא ירצה בחירות חמישיות. בחירות חמישיות לא טובות לימינה, לא לגדעון סער ולא לעבאס. הם בבעיה". 

"האם ייתכן שהעצומה שנחתמה על ידי פעילים של מפלגת ימינה נועדה רק כדי לגרום לנתניהו לשוב להבטחותיו המקוריות ולהקים ממשלה יחד עם בנט?", נשאל, וטען כי  "זה לא קשור לספין פוליטי". הוא הוסיף: "אנחנו רוצים לתת לנפתלי בנט ולשאר חברי הסיעה משענת וביטחון במהלך שהם רצו לעשות, ממנו הם חזרו לעת עתה. אני עדיין תומך במהלך להקמת הממשלה עם לפיד, חד-משמעית. אם אי אפשר להקים ממשלת ימין-ימין, אז צריך ללכת על המהלך הזה. זה לא ספין. באופן אישי, אני חושב שכל מטרתו של נתניהו היא למחוק את נפתלי ואיילת מכל אפשרות בכלל להגיע לכנסת הבאה".

לדעתו, איילת שקד היא לא מי שגרמה לבנט להתנער מממשלת השינוי. "אין שום פיצול בימינה מבחינת איילת ונפתלי, הם מובילים את המפלגה הזאת ביד אחת, ואת זה אני יכול להגיד חד-משמעית". והאם כלל חברי ימינה (למעט עמיחי שיקלי) יישארו נאמנים לרעיון של ממשלת השינוי גם אחרי השבועיים האחרונים? "זאת שאלה קשה, קשה לי לענות על זה. אם בנט היה נשאר עם גוש השינוי וממשיך באותו הכיוון, קשה לי להאמין שמישהו היה זולג החוצה. אחרי שהוא עשה את המהלך האחרון בתחילת המבצע, אני פחות בטוח".