ח"כ מרב מיכאלי שוחחה הבוקר (שלישי) עם גולן יוכפז וענת דוידוב על ההתפתחויות האחרונות במערכת הפוליטית. "אנחנו לא נעכב את הקמת הממשלה", הדגישה ב-103FM, "אני עושה כל מאמץ - ישבתי עם בנט, עם סער, עם לפיד. יש משמעות להתקדמות, כי אנחנו מביאים תכנים לאירוע".

היא הוסיפה: "בשונה מלפיד, מליברמן ומבנט, אני מעולם לא ישבתי עם נתניהו ואין שאלה שמרחפת מעל ראשי האם זה יקרה. אני מאוד גאה בכך, אבל זה שם אותי בעמדת נחיתות במשא ומתן, כי אני אמורה לבלוע כל צפרדע ולהתגמש בכל קנה מידה כדי שתקום ממשלה". לדבריה, כל אחד בתורו ניסה לחבור לנתניהו והתוצאה היא שאין היום מפלגת שלטון בצד של המרכז-שמאל. "מדינה שיש בה רק מפלגת שלטון אחת - אין לה דמוקרטיה", ציינה.

בהמשך הראיון התייחסה מיכאלי לסקרים האחרונים שפורסמו, ואמרה: "העובדה שחצי מהציבור לא מאמין שהשיקולים של נתניהו הם נקיים, מהווה שבר עמוק מאוד והופך אותו למנהיג לא לגיטימי. השאלה היא האם נתניהו מביא לנו ביטחון, והתשובה היא ממש לא". היא הדגישה כי "נתניהו עמד בקמפיין ב-2009 מחוץ לאשקלון ואמר שהוא ימוטט את שלטון החמאס, אבל הוא רק חיזק את חמאס. הוא הגדיל אותו והעצים אותו וניפח אותו וגרם לו להיות בעל יכולות הרבה יותר משמעותיות".

לדבריה, זה לא ביטחון. גם בקשר לאיראן, אני מצטערת, אבל היא הרבה יותר קרובה לגרעין היום מאז שהוא התחיל את הקמפיין שלו. לא הכל באחריות נתניהו, אבל בוודאי שאפשר לפוצץ את הבלון השקרי של 'מר ביטחון'. "עם כל הכבוד, מה שיביא ביטחון לישראל הם הסכמים כמו ההסכם עם מצרים וירדן. אנחנו יכולנו להיות היום במצב שלא יורים עלינו טילים, אבל צריכים להתקדם, אי אפשר להמשיך לדבר על ההתנתקות ועל מה ששרון עשה", סיכמה.