בפתח תוכניתם ב-103FM, בן כספית הודה בפני ינון מגל כי הוא יהיה שמח לראות את מגל מבשר לשרה נתניהו שעליה לעזוב את מעון ראש הממשלה בבלפור.

"אני מוכן לשלם הרבה, באמת הרבה, לפגוע בעתיד ילדיי - כדי שאתה תבשר לשרה שהיא צריכה להתחיל לארוז", אמר כספית. "לא שאני חושב שזה יקרה, אבל תן לי להשתעשע רגע".

בהמשך התייחסו השניים למספר נקודות שעל סדר היום. כספית הביע שאט נפש מהידיעה לפיה נציגי אגף השיקום החליטו לערוך לאיציק סעידיאן, נפגע פוסט הטראומה ששרף את עצמו, ועדה להעלאת אחוזי הנכות ל-100%: "הם מכניסים מעריכים מטעמם למצבו".

על הטיפול באסון בהר מירון קבע כספית: "באיטליה 14 הרוגים וכבר יש עצורים, ואצלנו אחרי אסון של 45 הרוגים לא קמה ועדה, ואף אחד לא נעצר". מגל: "מעניין שמי שלא חושב כמוך הוא שופר, אסקופה נדרסת...". לדבריו ישנם הרבה חרדים שכשהם שומעים שבשמאל דואגים להם, הם אינם מאמינים".

וגם, לאחר סיום הלחימה, ועם שוך סערת המהומות בערים המשותפות עכו, יפו ולוד, הביע מגל תמיכה בגל המעצרים לערבים שצולמו כשהם עושים תנועה מגונה לעבר אנשי כוחות הביטחון: "איך הגענו למצב שמבזים שוטרים במדינת ישראל?". על המצור על עזה הוסיף: "ההבדל בין שמאל לימין הוא בהכרה במציאות".

ומה יש להם לחדש בנושא משפט ראש הממשלה? מגל: "כל ההתנהלות של התקשורת עם פוליטיקאים היא דבר מושחת".