הרב חיים דרוקמן, מבכירי הרבנים בציונות הדתית, אמר היום (ראשון) בראיון לכאן ב' כי יו"ר ימינה, נפתלי בנט, הסכים בשיחה עמו לוותר על ההצעה שהעלה גוש הימין לרוטציה משולשת בינו לבין גדעון סער ובנימין נתניהו, ולהסתפק בתפקיד שר בממשלת רוטציה של סער ונתניהו.

"בנט התקשר אלי היום , אמרתי לו שיוותר על השליש שהוצע לו. שגדעון יהיה רה"מ בחצי הזמן. שגדעון יהיה רה"מ בשנתיים הראשונות ותהיה ממשלה יציבה. בנט יקבל את אחד התיקים. בנט ענה לי שהוא מסכים לדבר הזה", אמר דרוקמן.

"דעון סער שאני מאוד מעריך, עמד בידו להקים או ממשלת ימין או ממשלת שמאל. בימין הוצע לו להיות ראש ממשלה בחצי הקדנציה הראשונה. איך אפשר לסרב לזה? קשה לי להעלות בדעתי שהוא יוותר על כל השקפת עולמו ויקים ממשלת שמאל", הוסיף דרוקמן.

"בוודאי שאני לא נותן לו (בנט) את ברכת הדרך. זה אנטי דמוקרטיה ואנטי מוסרי. העם בחר בימין, 72 מנדטים בחרו בימין ו-38 בשמאל. איך אפשר לזייף את רצון העם? לקחת את הפתקים מהקלפי ולזייף את רצון העם, איך עושים דבר כזה?", המשיך.

"מיליון אזרחי ישראל נתנו את קולותיהם לליכוד. מיליון. כמה נתנו לסער? שישה מנדטים. איך אפשר לדבר על ממשלת אחדות כשיש חרם על החרדים? ליברמן לא מוכן לשבת איתם. זו ממשלת אחדות? איזו אחדות זו? אני עדיין מקוה שגדעון, שאני מעריך אותו, יתעשת, ולא יקים ממשלת ימין", אמר הרב דרוקמן בסיום דבריו.