היועץ האסטרטגי אביב בושינסקי, שוחח היום (ראשון) עם ענת דוידוב בתוכנית "איפה הכסף" ב-103FM והתייחס להקמתה הפוטנציאלית של ממשלת "גוש השינוי". לדבריו, בשיחה עם חברת כנסת מהליכוד, הבין כי יתכן שראש הממשלה בנימין נתניהו ישלוף את הקלף האחרון, בניסיון לסכל את הקמת הממשלה שלא בראשותו. "יש תחושה שאולי זהו לא סוף הפסוק", אמר. 

נתניהו פונה לסער ובנט, קרדיט: לשכת רה"מ

בושינסקי הניח כי "גדעון סער ואביגדור ליברמן מסתכלים על נפתלי בנט בתור פיון אותו יקריבו. בנט עולה כדי להעיף את נתניהו, אחר כך אולי יעיפו אותו". עם זאת, סייג זאת וטען כי כל עוד נתניהו בתמונה, ה"דבק" המחבר את חברי ממשלת השינוי – חזק. 



הוא אף סבר כי "קשה לראות מחלוקת ספציפית שגורמת לכך שממשלת השינוי תיפול" והוסיף כי הגוש הימני קיבל יותר תיקים מתוך הנחה כי החרדים עשויים להצטרף אליה. "בתקופה בה עבדתי עם נתניהו, הוא היה אומר שישחקו הנערים לפניו – יקימו ממשלת שינוי והוא יפיל אותם. היום, בגלל הבעיות המשפטיות וענייני הבית שלו, הוא נמצא בפוזיציה פחות נוחה למלחמות האלה", הוסיף היועץ האסטרטגי.



בריאיון שנתן מוקדם יותר לגדי נס ברדיו צפון, 104.5FM, טען בושינסקי באשר לאיילת שקד, כי היא "מסיימת את הקריירה שלה בכל צורה גם אם ממשלת השינוי תצליח וגם אם ממשלת השינוי תכשל". זאת, מאחר ולכאורה שקד מגיעה מהימין, והסכמתה להצטרף לממשלת "גוש השינוי", עשויה שלא להיטיב עמה.

באשר לנתניהו, בושינסקי טען כי לא העריך את בנט נכון, נותר אדיש, וטעה: "הוא חשב שרעיון ממשלת השינוי גמור, והתחיל להיות אדיש". לבסוף חתם את הראיון באומרו: "יש עד יום רביעי זמן למשחק פוליטי".