האם מצבו הבריאותי של חסן נסראללה אכן קשה? מקורבים למזכ"ל חיזבאללה טוענים כי הוא אינו חולה בקורונה ומאשרים כי מצבו הבריאותי הולך ומשתפר. כך דיווח הבוקר (שלישי) עיתון אל-ג'ומהוריה היוצא בלבנון.

אותם מקורבים דיווחו כי מצבו של נסראללה כיום יותר טוב משהיה בהופעתו הפומבית האחרונה, שנערכה בשבוע שעבר לציון 21 שנים לנסיגה הישראלית מדרום לבנון וכונתה "נאום השיעולים", בו נראה נסראללה כשהוא חיוור ומתקשה לנשום מדי פעם. לאחר הופעתו עלו השערות כי מנהיג חיזבאללה חלה בקורונה, כשביממה האחרונה עלו דיווחים לא רשמיים כי הוא גוסס. בתגובה, בנו של מנהיג חיזבאללה, ג'וואד נסראללה, הכחיש כי מצבו של אביו חמור ואמר: "רק רגישות, תהיו רגועים".  

לדברי המקורבים, נסראללה מטופל באופן ספציפי באלרגיות אביב ובדלקת ריאות, אך אינו חלה בקורונה. המקורבים ציינו כי זו לא הפעם הראשונה שנסראללה סובל מאלרגיה שבעקבותיה קיבל טיפול רפואי, אולם בעבר, בשונה מהיום, הדבר לא קיבל חשיפה פומבית בכלי התקשורת. "הוא טופל ללא רעש ובלי שאף אחד התריע, משום שמחלתו לא נקשרה לאירועים בהם נאלץ להופיע, בשונה ממה שקרה הפעם כשנחשף במסגרת ציון חגיגת יום השנה לשחרור", אמרו הגורמים.