יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, התראיין הבוקר (שלישי) בכנס לשכת עורכי הדין, וטען כי מבחינתו, "אפשר להודיע לנשיא 'עלה בידי'. ברגע שחתמתי ולחצתי יד – זה סגור, אני מזמן סיימתי את ההסכם הקואליציוני".

עוד הוסיף בעניין הקמת הממשלה כי "לא הייתה שום סיבה שלא להקים ממשלת ימין בראשות הליכוד בלי רוטציה לו נתניהו היה זז, אבל אף אחד לא מאמין לנתניהו".

במהלך הראיון, הושמע באוזניו של ליברמן ציטוט שאמר על בנט בעבר, בו קרא לו "איש ימין משיחי", והוא השיב כי "בנט למד משהו מהחיים, כולם הצליחו להתעלות מעל כל המשקעים". לדבריו של ליברמן, חזית פנימית בתוך ישראל מעולם לא נראתה, עד לימים אלו: "זו מדינה בפני עצמה שלא מקבלים חוקים או מרות".

הוא ציין כי האתגר הגדול ביותר של החברה הישראלית בעת הזו הוא הכלכלה הישראלית: "יש פה אתגר ענק, אני אוהב אתגרים. אני לא רואה אחרים בזירה הפוליטית שמסוגלים להתמודד עם האתגר הזה".

באשר למערכת המשפט, הביע את התנגדותו לפסקת ההתגברות, וטען כי "המפלגות ש"ס ויהדות התורה ינצלו זאת וינסו ליצור אי שוויון בנטל". הוא הוסיף ושיבח את עמיתו לממשלה הפוטנציאלית, גדעון סער, ואמר: "אם הוא יהיה שר המשפטים, הוא יקבל גיבוי מלא". 

מיכאלי: "המשא ומתן שלי לא מול שקד, לפיד מנהל את הגוש"

יו"ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי, נאמה גם במסגרת כנס לשכת עורכי הדין, והתייחסה לטענות לוויכוח על מקומה בוועדה למינוי שופטים מול חברת הכנסת איילת שקד, אמרה: "המשא ומתן שלי לא מולה, המנדט ניתן ללפיד שינהל את הגוש, הדברים סגורים, אני לא רואה סיבה לשנות אותם". 

מיכאלי אמרה כי "יש ממשלה", והוסיפה: "החזון הציוני, בית לעם היהודי, הדבר כלה לנו מול העיניים בעיקר בגלל בנימין נתניהו". עם זאת, אמרה בהסתייגות כי הקמת הממשלה איננה "הסוף הטוב", אלא לדבריה "זה צעד ראשון והכרחי לשיקום מדינת ישראל".

את הראיון בכנס חתמה באומרה: "אני אצביע ליו"ר העבודה, שותפי לדרך לשעבר, בוז'י הרצוג".