חצי יממה בטרם יפקע המנדט להרכבת הממשלה וברקע השיחות בין ראשי המפלגות התארחה חברת הכנסת לשעבר אסנת מארק (הליכוד) היום (רביעי) בתוכניתם של ענת דוידוב וגולן יוכפז  ב-103FM, והדפה את הטענות על פחד של בכירים בליכוד להתמודד מול יו"ר המפלגה בנימין נתניהו ולהזיזו מתפקידו: "אין פה שלטון פחד, שטויות. אני בטוחה שהבכירים בליכוד לא מפחדים מאף אחד ויודעים להגיד את הדעות שלהם כמו שצריך". עוד הוסיפה, כי "הסכנה הגדולה היא שהימין לקח קולות ובהם הכשירו ממשלת שמאל".

"הליכוד היא מפלגה דמוקרטית, אנחנו לא נותנים לאף אחד מתנות", אמרה מארק. "אוטוטו תשמעו שיש פריימריז בליכוד לראשות המפלגה, אז כל מי שרוצה לבוא להתמודד – קדימה".

לדברי הח"כית,  "בסוף אנחנו מסתכלים על הציבור שלנו ועל האידאולוגיה והדבר החשוב הבוקר זה לא אם יש סכינאות בתוך הליכוד ומי מפחד מבנימין נתניהו או לא. הבוקר הזה צריך להבין – הסכנה הגדולה היא שהימין לקח קולות ובהם הכשירו ממשלת שמאל". 

בהמשך התייחסה  מארק להסתה נגד איילת שקד ונפתלי בנט מימינה: "באופן אישי אני נגד כל אלימות מכל סוג ולא ראיתי או שמעתי שום הסתה. אתמול בלילה שלחו אליי סרטון שבו ראינו אלפי בחורי ישיבות מהציונות הדתית מפגינים ליד הבית של איילת שקד, אבל לא מפגינים עם בובות מין אלא בשירה, מדברים יפה, אומרים לה 'תחזרי בך'", ולאיומים על תמר זנדברג ומשפחתה: "ברור שזה מגונה. מגונה וחצי. בסוף אנחנו לא מדינה שרוצה לראות לראות פה פלנגות. ברור שכל הסתה אני מגנה, אבל לגבי ההסתה נגד נתניהו – אני מקווה שגם על זה הייתם אומרים כל השנים". 

לסיום הגיבה לתחקיר של רביב דרוקר על המעון בבלפור: "לא צפיתי, אבל זה לא ישנה את דעתי שהתקשורת התלבשה על משפחת נתניהו, בעיקר על שרה נתניהו, שסורקים אותה במסרקות של ברזל מזה שנים. בסוף אנחנו מבינים רק דבר אחד - שהתקשורת אוהבת פיקנטריה. חלק מהעובדות שם - לא היה להן שום קשר עם הגברת נתניהו. חבל שדרוקר לא הקריא את התגובה לתחקיר".