אחיו של נשיא מדינת ישראל הנבחר יצחק הרצוג, מייק מיכאל הרצוג, שוחח עם בן כספית ואריה אלדד בתוכניתם ב-103FM, בעקבות ניצחונו של אחיו בבחירות לנשיאות. מייק סיפר כי לאורך הקמפיין, הרצוג הרגיש "אופטימיות זהירה, אבל הוא לא לקח את ההישג כמובן מאליו והיה דרוך עד הרגע האחרון". לדבריו, אביהם, הנשיא לשעבר חיים הרצוג היה "רואה בזה המשך לדרך שלו".

"התרגשתי, בוא לא נתבלבל בחזות החיצונית, אנחנו בני אדם עם רגשות. אני שמחתי וחושב שזה כמובן היה נהדר ואני שמח גם כאח וגם כאזרח", אמר מייק הרצוג והוסיף כי "היה ברור מגיל מאוד צעיר שהוא הולך לפעילות ציבורית. אני זוכר אותו בגיל מאוד צעיר מביא את העיתון לאבינו ז"ל ומבקש ממנו להגיד, הוא עוד לא ידע לקרוא ולכתוב, ביקש שיגיד לו מה כתוב שם היה ברור שהוא יגיע למרחב הציבורי יום אחד, והנה הוא הגיע עד המשרה הרמה ביותר".

עוד סיפר הרצוג כי "סבא שלנו היה הרב הראשי האשכנזי הראשון של מדינת ישראל, הוא החליף ברבנות את הרב קוק, הוא חיבר את התפילה לשלום המדינה, והחינוך שקיבלנו בבית היה חינוך של שליחות ציבורית ובגלל זה הוא ואני בדרך שלי בצבא הלכנו לשליחות ציבורית. זה היה המסר, זה מה שראינו בבית".

הרצוג, הוא גם תת אלוף במילואים, שיתף את דעתו לגבי מסלולו של אחיו, אשר יתרום לו בבית הנשיא: "מדובר בבן אדם עם ניסיון פוליטי עשיר מאוד שמכיר מבפנים את המערכת הפוליטית ואני חושב שהוא יודע להשתמש בזה ככלי בשירות הממלכתיות, כי הוא אדם ממלכתי מאוד והתפקיד ממלכתי ואני רואה בזה יתרון שהוא ידע להשתמש בזה ככלי בשירת הממלכתיות. יכול להיות שחלק מההצלחה זה בגלל שהוא לא נרדם בשמירה".