שועאע מסארווה מנצור, ראש העיר טייבה, שוחח הבוקר (חמישי) עם ניסים משעל וגיא פלג בתכניתם ב-103FM על רקע חתימת ההסכם הקואליציוני של רע"מ עם יש עתיד. בפתח דבריו הוא בירך את חברו בוז'י הרצוג: "הוא איש ראוי במקום הראוי, איש שרואה את השוויון ושואף תמיד לקדם את החברה הערבית מגיע לו מזל טוב כחבר וכנבחר ציבור".

"הממשלה הזאת קמה מסיבה אחת עיקרית, כל מי שהכיר את נתניהו איבד את האמון באיש. האיש היה מזגזג כל הזמן", אמר בהתייחסו לדרמה הפוליטית.

מנצור התייחס לנקודת השבר של עבאס ונתניהו לדבריו, והתמקד באירועים בירושלים: "אני אומר שהתחיל כל העניין של סמוטריץ' וחבריו והכניסה למסגד אל-אקצא, משם כולם נכנסו למשבר ואמרתי שזה הקו האדום שאף אחד לא יחזור אליו עם נתניהו".

הוא מנה "שני אנשים שמגיע להם שאפו גדול שהאמינו בעקרונות שלהם, הבטיחו הבטחה איתנה לבוחרים שלהם. הראשון זה יאיר לפיד, שהאמין בעיקרון שצריך להחליף את הממשלה, נתן ויתורים אינסופיים והגיע למטרה, מגיעה לו הצדעה ענקית. השני זה מנסור עבאס, שעשה צעד היסטורי במשך 72 שנה אף אחד לא חלם לראות חתימה של מפלגה ערבית מתנוססת. אנחנו מאמינים בשותפות הזאת להקמת ממשלה שתדיח את ממשלת הימין הקיצונית שהייתה עד היום".

כשנשאל לגבי שינויים שייתכנו בהסכם, ציין את "העניין של חוק קמיניץ. יש כל מיני דברים קטנים שצריך לסגור אותם אבל לכולם היה ברור שזו ההזדמנות האחרונה באמת כדי להחליף את ממשלת נתניהו וחבריו. בעניין חוק קמיניץ יש כל מיני רעיונות, בימים הבאים כדי להסדיר אותם".

בסוף דבריו, הוא הדגיש כי "זה נושא מאוד מאוד עקרוני. אני אתמול הצעתי, הסכמתם לתקן אותו? קודם כל בתיקון שיהיה – נסמן את הבתים המסומנים להריסה כבתים אפורים, עד שימצאו להם פתרון ומכאן והלאה איש לא יבנה בצורה בלתי חוקית. זה דברים שאפשר לדון עליהם".