יו"ר ימינה וראש הממשלה המיועד, נפתלי בנט, התראיין היום (חמישי) אצל עמית סגל בחדשות 12 והתייחס לקואליציית ממשלת השינוי המתגבשת: "מקווה ומאמין שבעוד עשרה ימים נקים ממשלה חדשה ונחזיר את המדינה למסלול". הוא הוסיף כי "הולך להיות קשה אבל אני מאמין שבנחישות ובהבנתם של כל המפלגות החברות בקואליצייה את גודל השעה". 

בהמשך דבריו התייחס בנט לשותפות עם יו"ר רע"מ, מנסור עבאס, אשר עוררה תגובות גינוי רבות בקרב גוש הימין: "באמת לא העלתי על דעתי שאני אשב איתו, האילוץ הפוליטי הוביל לזה. בזמן "שומר החומות" והפרעות בערים המעורבות ראיתי בעבאס אדם הגון ומנהיג אמיץ שבאמת רוצה לדאוג לפן האזרחי של ערביי ישראל, בהסכמים בנינו לא תמצאו מילה אחת על לאומיות". 

על החשש מחופש פעולה במבצע בעזה כאשר רע"מ יושבת בממשלה אמר כי "אם יהיה צורך נצא למבצע ללא כל אילוץ פוליטי. ובמידה ובסיומו נצטרך לצאת לבחירות אז נעשה זאת והכל בסדר". לטענתו, יהיה מוכן לעמוד גם מול ממשל ארצות הברית בעניין הסכם הגרעין, כפי שהצהיר נתניהו בעבר שיעשה: "קודם כל המצפן הוא ביטחון ישראל והוא יותר חשוב ממה יגידו עלינו בעולם".

בנט התייחס לשאלה האם בסיום חלקו ברוטציה יפנה ליו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, את כסא ראש הממשלה ללא טריקים או שטיקים השיב: "ברור,  לחצנו יד. הוא אדם הגון וזה מה שאנשים הגונים עושים, מנגד נתניהו לא קיים פעם אחת הסכם ובגלל זה אף אחד כבר לא רצה לחתום מולו".

על חבר מפלגתו, ניר אורבך, שמשך את חתימתו להחלפת יו"ר הכנסת מוקדם יותר היום בטענה שלא ידע על המהלך, אמר בנט: "אנחנו חברים לדרך הרבה מאוד שנים, אני לא מעלה על דעתי שהוא יפנה לי גב".

חברת מפלגה נוספת שהראתה סימני התנגדות לממשלת השינוי היא ח"כ איילת שקד: "קשה לה עם המהלך הזה יותר ממני. אבל אם איילת שהפכה כל אבן ובאמת התאבדה על זה לא הצליח להקים ממשלת ימין, סימן שאין כזו", סיכם בנט.