סיעת ימינה ערכה הבוקר (שישי) פגישה בביתו של יו"ר המפלגה נפתלי בנט. הפגישה התקיימה בצל המחאה הגוברת מצד מפלגות גוש הימין נגד הקמת ממשלת השינוי על ידי מפלגות ימינה ויש עתיד, בשותפות עם מפלגת רע"ם. גם כעת מופעל לחץ מימין על חבר הכנסת ניר אורבך כדי שיצביע נגד הקמת הממשלה בהצבעה בכנסת. מנגד, בנט פועל שאורבך לא יצביע נגד הקמת הממשלה ואף עלתה הצעה כי יתפטר מהכנסת.   

במהלך הימים האחרונים גברה המחאה מצד מפלגות גוש הימין נעד חבירת ימינה לממשלת השינוי. אמש נערכה הפגנת ימין מול ביתו של ח"כ אורבך. הפגנה נוספת של אנשי ימין התקיימה מחוץ לביתה של ח"כ שקד, בה השתתפו 200 איש ובה נשא דברים יו"ר מפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ'. "תקשיבי לרוח הזאת, לאמונה הזאת. תקשיבי לאהבה הזאת. מה יש לך לחפש במקום שאים בו אין את כל זה? תצאי לפה לאנשים שחיבקו אותך, ואת חיבקת אותם. לאנשים שמאמינים בך, והם עוד מאמינים, אבל הם מאוד מאוכזבים, הם מרגישים נבגדים. תבואי לכאן, תסתכלי להם בעיניים", אמר סמוטריץ'. 

ניר אורבך בכניסה לביתו של בנט (צילום: אבשלום ששוני)
ניר אורבך בכניסה לביתו של בנט (צילום: אבשלום ששוני)

איילת שקד בכניסה לביתו של נפתלי בנט (צילום: אבשלום ששוני)
איילת שקד בכניסה לביתו של נפתלי בנט (צילום: אבשלום ששוני)

גם בשלב זה ממשיכים הנסיונות מצד אנשי הליכוד להפעיל לחץ על אורבך כדי שיצביע נגד הקמת הממשלה בכנסת, במהלך ההצבעה המתוכננת להתקיים בעוד כשבוע. כרגע טרם ברור כיצד ינהג ארובך ואם יחליט בסופו של דבר להצביע נגד, או לחילופין להתפטר מהכנסת.