חבר הכנסת מיקי זוהר (הליכוד) שוחח היום (שישי) עם ניסים משעל ברדיו 103FM והתייחס למאמצי מפלגתו לטרפד את הקמת ממשלת בנט-לפיד: "אנחנו עדים להונאה ציבורית שלא הייתה פה מעולם. הרי כל הזעם בימים האחרונים קורה כי השמאל ניצח? ממש לא, זה קורה כי אנשי ימין מרגישים שרימו אותם".

כשנשאל האם ארבעת מערכות הבחירות בהן יו"ר מפלגתו, בנימין נתניהו, לא צלח במשימה להרכיב ממשלה לא מהוות סיבה מספקת לוותר, השיב: "אם נגזר עלינו ללכת לאופוזיציה נלך בכבוד ונשרת משם את עם ישראל. אבל נעשה הכל כדי לשוב במהרה להנהגת המדינה ולדעתי זה בדיוק מה שיקרה ברגע שהציבור יראה את ההנהגה החדשה שכנראה תשתק את המדינה ותפגע בפרמטרים חשובים".

"אני בטוח שכל אזרחי ישראל יתגעגעו אל נתניהו, גם משמאל וגם מימין, להנהגה שלו ולפעולות המדהימות ששמרו על ביטחון ישראל", המשיך.  לטענתו, כולם ירצו להשיב אותו להנהגת המדינה יחד עם הליכוד, "אנחנו בטוחים שגם אם נלך לאופוזיציה זה לא יהיה להרבה זמן, נחזור מהר אבל אי אפשר להתעלם מהשוד הזה".

זוהר הסביר כי "בנט שיקר כשאמר שלא ישב עם לפיד ולא יקים ממשלת שמאל או שום דבר שהוא לא ימין. אבל הרמאות הגדולה הייתה שבזמן המלחמה בעזה הוא הודיע שהוא יורד מגוש השינוי כדי להקטין את הזעם כלפיו בתקופה רגישה ומיד שהכול נגמר הוא חזר חזרה לממשלת השמאל".

"בנט רימה את הבוחרים שלו, הוא נמצא היום במצב שאפילו לראשות עיר אין לו מספיק ציבור. אתה מבין את גודל הפארסה? ", הוסיף. לטענתו, ברשותו של בנט נמצאים שני מנדטים בלבד משום שארבעה כבר עזבו, "שאין לאדם גיבוי ציבורי מספיק הוא לא יכול להיות ראש ממשלה, זה לא יצליח".

מיקי זוהר ובנימין נתניהו  (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
מיקי זוהר ובנימין נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בהמשך דבריו התייחס זוהר לאפשרות של החלפת נתניהו בראש הליכוד ואמר: "אצלנו בליכוד זו דמוקרטיה, זה לא שמישהו בא בבוקר ואומר 'כך הרשימה שלי לכנסת'. במפלגה נבחרים באמצעות מתפקדי הליכוד".

"הדבר היחיד שיכול לקרות זה פריימריז נוספים בליכוד והוא ייבחר שוב בפער גדול משום שאנחנו מאמינים בדרכו בצדק, הוא עשה דברים מדהימים לישראל", ציין. 

בסיום דבריו התייחס זוהר לאפשרות שאכן תקום ממשלה בעוד כעשרה ימים: "אם ניר אורבך, עידית סילמן וזאב אלקין יצהירו כי לא יישבו בממשלה כזאת יהיה שינוי. אבל כרגע כפי שנראה הם בדרך להקמת ממשלה לצערי".