פוליטיקאים רבים הביעו את מורת רוחם נגד אמירתו של ראש השב"כ ארגמן הערב (שבת) כי "השיח המסית עלול להגיע לכדי פגיעה בנפש", וקריאתו לנבחרי הציבור לצאת בקריאה ברורה ונחרצת להפסקת השיח האלים.

שרת התחבורה ח"כ מירי רגב התייחסה לדבריו וכתבה בחשבון הפייסבוק שלה כי "אין מקום לסתימת פיות ופגיעה בזכות המחאה, תוך צביעת המחנה הימני כאלים ומסוכן אחרי שנים שבהם הפגנות השמאל התקיימו באין מפריע בבלפור ובפתח תקווה בעיצומה של מגיפה. נמשיך להביע את המחאה על גניבת קולות הימין באופן דמוקרטי ומכובד, ללא אלימות".

יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' עקץ את ארגמן בחשבון הטוויטר שלו, וכתב כי הוא מתנגד "לאלימות הפוליטית שמפעיל בנט שהמציא מחדש את המושג 'לשון מאזניים' וסוחט בביריונות את ראשות הממשלה עם שישה מנדטים בקושי (פחות משלושה כיום), תוך גניבת הבחירות והדמוקרטיה, הפרת כל הבטחות הבחירות שלו, ומסכת שקרים מתוכננת מראש".

הוא ביקר את ראש השב"כ בציוץ נוסף כי "לפני כמה שבועות נהרגו ונפצעו כאן אזרחים יהודים במהומות קשות שביצעו רבים מערביי ישראל. השב"כ בראשותך לא צפה, לא התריע ולא נערך לכך מראש. לאזרחי ישראל מגיע הסבר איפה הייתם ואיך ההסתה והלאומנות שקדמו לפרעות האלה נעלמו מעיניכם. יכול להיות שאתם חלשים ברשתות בערבית?".

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, התלונן על אכיפה בררנית, באומרו כי "בכל החודשים האחרונים קיימת ברשת תופעת הסתה נגד רה"מ בנימין נתניהו, בנו ורעייתו. כמו כן, נגדי אישית התקבלו עשרות הודעות מאיימות וקריאות לרצח. צר לי שראש השב"כ לא מצא לנכון, לפרסם הודעות כמו שפירסם היום בכל החודשים האחרונים, צר לי מאוד, שראש השב"כ נוהג איפה ואיפה, צר לי מאוד, שאנשים שאיימו על חיי וחיי רוה"מ ובני משפחתו אינם עצורים".

עם זאת, הוסיף: "יחד עם כל האמור, אני בהחלט קורא לכולם להנמיך את גובה הלהבות, חרף המחלוקות והאסון הנורא שנפתלי בנט מוליך אותנו ואני קורא לשמור על גבולות השיח".

חברת הכנסת מאי גולן מהליכוד, הביעה תמיהה על דברי ארגמן: " ניכר שאתה דואג מאוד. אז אני רק רוצה להרגיע אותך - כולנו נגד אלימות! רק באותה ההזדמנות אני רוצה להבין, איפה היית עד היום?"