דביר קריב, איש שב"כ לשעבר, שוחח הבוקר (ראשון) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM, התייחס להודעת ראש השב"כ, נדב ארגמן ואמר: "אם ראש הממשלה לא יצא בהודעות גינוי, זה אומר שלא למדנו לקח. מדובר בצעד חריג, זה קרה באוגוסט 1995, ועכשיו. הופתעתי שההודעה לא הופצה בשבוע שעבר". 

קריב הניח שראש השב"כ שוחח עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בדלתיים סגורות בעניין והעריך כי נתניהו התבקש לפעול באופן שלא פעל עד כה. "ראש הממשלה צריך להתעשת, לבוא לציבור ולהרגיע את הרוחות מהר", אמר. הוא הוסיף כי על אף עבודת השב"כ מאחורי הקלעים, יש צורך בגינויים נוספים.

כמו כן, קריב השווה בין הסיטואציה הטעונה בימים אלו לבין הרוחות שסערו ערב רצח רבין ואמר: "באוגוסט 95 הופצה התרעה לאישי ציבור ונתניהו התבקש להנמיך את גובה הלהבות, כשכרמי גילון הסביר שההסתה עלולה להוביל לרצח פוליטי. אחר כך נתניהו הפיץ הודעה בסגנון של מירי רגב אתמול, שהוא לא מקבל את הביקורת".

לדבריו של איש השב"כ לשעבר, יש לטפל בהסתה ברשתות החברתיות תוך ניהול שיח עם הרבנים: "אני מקווה מאוד שבלו"ז של ראש הממשלה יש פגישה עם ראשי הרבנים, להרגיע את הרוחות", והוסיף, "הרבנים צריכים להבין שיש להם אחריות".