הרב חיים דרוקמן, פרסם הבוקר (ראשון) סרטון, בו התייחס לביקורת שהושמעה כלפי מכתב שניסח יחד עם רבנים נוספים ובו קראו "לעשות הכל" על מנת לסכל את הקמת ממשלת "גוש השינוי": "אני מבקש להרגיע את כולם, אין כאן שום הסתה, ההסתה קיימת רק בדמיון של אלו שאומרים כך".

"מדובר בקריאה אמיתית וכואבת מפי רבנים. במדינה דמוקרטית אפשר להביע את הדברים במכתב, כשם שאפשר להפגין ליד ראש הממשלה בבלפור. לא מדובר באלימות פיזית או מילולית. בדרך דמוקרטית ניתן לעשות כל מה שאפשר כדי למנוע הקמתה של הממשלה", אמר הרב.

בריאיון לרדיו "קול חי" התייחס הרב לקריאת ראש השב"כ אמש, נדב ארגמן, ואמר: "איפה הוא היה כשתקפו יהודים בלוד?", והוסיף: "היעלה על הדעת שאומר משהו שכרוך באלימות פיזית או מילולית?".

את נוסח המכתב פתחו הרבנים החתומים עליו בהבהרה: "אי אפשר להשלים עם המציאות שתקום ממשלה בישראל שתפגע בדברים היסודיים ביותר בענייני דת ומדינה", זה לא מאוחר מדי. בממשלה הזאת ייפגעו ענייני הביטחון, כאשר היא נשענת על תומכי טרור וגם יהיו בה שרים שקוראים לבית הדין הבינלאומי בהאג לחקור את מפקדי צה"ל". על המכתב חתומים גם הרב יצחק בן שחר, הרב שמה אבינר, הרב דוד חי הכהן, הרב אליעזר ולדמן והרב שמואל אליהו.