ברקע סימני השאלה סביב השאלה האם יתמוך או יתנגד ל"ממשלת השינוי", חבר הכנסת ניר אורבך (ימינה) עזב את קבוצות הימין בוואטסאפ וכתב: "לקראת רגעי ההכרעה אני משחרר את עצמי לחשיבה נקייה ככל שניתן. מתפלל שהקב"ה יכוון אותי לקבל את ההחלטה הנכונה והטובה למען עם ישראל". 

מוקדם יותר היום התכנסה סיעת ימינה לישיבה במשרדי המפלגה ברעננה, זאת יומיים לאחר שהתכנסה בפעם האחרונה. כשברקע עמדה השאלה האם אורבך יתמוך או יתנגד בכנסת להקמת הממשלה

בהמשך, ראשי סיעות "קואליציית השינוי" המסתמנת צפויים להיפגש במלון דן בתל אביב. הישיבה תתקיים בנוכחות כל חברות הגוש ביניהן, יש עתיד, ימינה, כחול לבן, ישראל ביתנו, העבודה, מרצ, תקווה חדשה ורע"מ. במקביל לקיום הפגישה צפויים להפגין פעילי ליכוד וימין כנגד הקמת הממשלה.

בתוך כך, חברת הכנסת מימינה עידית סילמן פנתה לקצין הכנסת וביקשה להצמיד לה אבטחה קבועה. הבקשה הגיעה בעקבות איומים וקללות שספגה לדבריה במהלך הימים האחרונים. על פי הקלטות שנחשפו היום בכאן רשת ב', בין היתר, טענה סילמן כי כלי רכב רודפים אחריה בכבישים. ח"כ סילמן שלחה בקבוצת הוואטסאפ של ימינה הודעה קולית בזמן אמת שבה תיארה כי "יש מכונית שרודפת אחרי בכביש. עוקבים אחרי".

במקביל, נמשכת המחאה בקרב הימין נגד חבירת ימינה לממשלת השינוי, כשבין היתר רבנים בכירים של הציונות הדתית פרסמו מכתב ובו קראו להתנגד בכל תוקף ולעצור את הקמת הממשלה. בין הרבנים החתומים על המכתב נמנים הרבנים שלמה אבינר, חיים דרוקמן ושמואל אליהו. אמש התקיימה הפגנה מחוץ לביתו של ח"כ אורבך, שביקש מהמפגינים "להוריד את הלהבות" כדבריו. עוד אמר להם כי "אנחנו לא ערב אוסלו או ההתנתקות, תנו לי לנוח כדי לקבל את ההחלטה הנכונה".