הכתבים הבינלאומיים, סאל אמרגי והנריקה צימרמן, שוחחו הבוקר (שלישי) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM והסבירו כיצד מסתכלים באירופה על הקמת "ממשלת השינוי" בישראל: "כולם דיי בהלם, העורכים לא האמינו בהתחלה ורצו שנחכה שהעניין יהפוך לעובדה מוגמרת".

צימרמן סיפר כי "ככל שהשעות חלפו והעורכים ראו את השיח על סוף עידן נתניהו זה הפך להיות המוטיב העיקרי. פחות דיברו על הממשלה החדשה אלא יותר על האפשרות שבנימין נתניהו מסיים את תפקידו כרה"מ". 

לאחר מכן, אמרגי חשף כיצד באירופה מסתכלים על נתניהו לאחר 12 שנות שלטון רצופות: "הוא דמות מאוד מוכרת, בגלל הרבה שנים בשלטון, אבל באירופה הוא איש ממש לא אהוב. הוא לא פופולרי. ארבע השנים בהן נתניהו עבד צמוד עם טראמפ, שהוא האיש הכי שנוא באירופה, לא עשו לו שירות טוב".

השניים ניתחו כיצד בחו"ל מגיבים לצמד שיוביל את הממשלה הבאה, נפתלי בנט ויאיר לפיד ואמרו כי "יודעים יותר על לפיד, אשר מוגדר כאיש מרכז, מתון ופרגמטי. העובדה שהוא יהיה שר החוץ ורה"מ החליפי נותן ניחוח של תקווה בפעם הראשונה אחרי הרבה מאוד שנים שאולי יקרו פה דברים. חזרתי שלשום מאבו דאבי ונפגשתי עם גורמי ממשל ותקשורת והם אומרים את אותו הדבר, הם מצפים לביקור שלו באיחוד האמירויות ברגע שיתמנה לשר החוץ".

לעומת זאת, בנט דווקא נתפס כ"איש ימין קיצוני", לדבריהם. "בישראל בעיקר מדברים על ממשלת השמאל-מרכז, אך באירופה מדווחים על עמדותיו של בנט, זה משהו שחייבים לקחת בחשבון", הם סיכמו.